Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

past wel perfect en hiet is niet zo dat het een trip VS - NL is, maar slechts UK - NL met een gat tussen 6 en 10 juli, waar de Bospop vrijdag precies middenin zit?

Bij TOTO vraag ik me af of het niet "te veel" toto gaat worden. Die 3 zitten nu al heel dicht op elkaar en dan zou Bospop er ook nog heel dicht op zitten
Normaal gezien wel idd te veel Toto maar met een tour die op 11 juli start in Tilburg zouden ze het toch kunnen doen.
Kaarten voor hun andere concerten in nederland zijn toch al zo goed als uitverkocht.
Status Quo (die heb ik liever) komen ook met losse concerten in juli augustus. Zijn dus ook wel een optie.
Simply red is al benoemd en Scorpions eindingen hun Europese op 2 juli. Of die zin hebben om enkel en alleen hun tour voor Bospop 6 dagen te verlengen waag ik te betwijfelen tenzij ze er nog iets anders tussen zetten….

past wel perfect en hiet is niet zo dat het een trip VS - NL is, maar slechts UK - NL met een gat tussen 6 en 10 juli, waar de Bospop vrijdag precies middenin zit?

Bij TOTO vraag ik me af of het niet "te veel" toto gaat worden. Die 3 zitten nu al heel dicht op elkaar en dan zou Bospop er ook nog heel dicht op zitten
Is wel een topnaam uiteraard en volgens mij toch groter dan een Toto of Status Quo.

Goed gevonden! Ik wist helemaal niet dat Midnight Oil toch nog Europa aan ging doen met hun afscheidstour. Zou inderdaad uitstekend zijn voor Bospop, maar ik hoop dat ze ook weer een cluboptreden doen; hun concert in Paradiso in 2017 was echt zinderend!

Alleen valt me wel op dat ze de laatste jaren nooit 2 keer achter elkaar optreden. Zit altijd minimaal 1 dag tussen.

Misschien nog even de info in de gaten houden van het Belgische Rock Zottegem. Deze zitten in hetzelfde weekend als Bospop en in het verleden hebben ze vaker namen gedeeld. Meestal waren dat headliners..

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Joe Jackson heeft zojuist zijn hele Europese lentetour verplaatst naar de zomer, met een opvallend gat op 8&9 juli, als ‘ie net in de Benelux is. Met potlood opschrijven voor Bospop dan maar?: http://joejackson.com/tour
Met al 4 concerten in nederland oa Carre 013 en Tivoli zie ik het eigenlijk niet snel gebeuren.
Daarbij staat er niet 1 festival tussen, allemaal zaalconcerten in Europa.

Met al 4 concerten in nederland oa Carre 013 en Tivoli zie ik het eigenlijk niet snel gebeuren.
Daarbij staat er niet 1 festival tussen, allemaal zaalconcerten in Europa.
Daarnaast is Joe Jackson ook geen headliner, zie 'm voor de kleinere namen eigenlijk niet meer ertussen passen ook. Zeker omdat hij er ook in 2019 nog stond.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Maar zie ook mijn andere post daaronder. 2 keer achter elkaar optreden doen ze eigenlijk al jaren niet meer.
Ik zou er niet op rekenen….
Ja zag ik, maar wellicht een korte festivalset? one can always hope....;-)

• Leuk
Waarderingen: PJ
Mogelijke vervanger van Lionel Richie zou ook nog wel eens The Pet Shop Boys kunnen zijn. Ik zag ze staan op het affiche van Glastonbury en zou dit ook wel een logische naam vinden voor Bospop. Past ook in hun tourschema....

Dat zou inderdaad eventueel kunnen. Moeten ze wel speciaal voor Bospop terug komen uit Spanje, maar dat is een afstand die natuurlijk te overbruggen is.

Ik zou er trouwens uiteindelijk ook niet raar van opkijken als ze Snow Patrol, die als een dik gerucht stonden om samen met Kings of Leon op de dag voor Bospop te spelen, nu doorschuiven als headliner voor de vrijdag en voor een andere "partner" op de Kings of Leon dag gaan kijken.

Ze zijn in ieder geval weer goed laat met aankondigen aangezien ze bij het annuleren van Lionel Richie al hadden gezegd bezig te zijn met een vervanger en dat ze hoopten binnen 3 weken met wat nieuws te komen...

PSB staan de zaterdag in Spanje dus de vrijdag op Bospop kan dan makkelijk. Ik verwacht dat ze het toch een beetje in dezelfde stijl zoeken als Lionel Ritchie maar dat is een aanname van mij kant...
Mogelijke kanshebbers, Simply Red, Pet Shop Boys, Status Quo, Toto, Scorpions.
Gaan schuiven met namen zie ik eigenlijk niet gebeuren....

Nee, dat ze in dezelfde stijl als Ritchie wilden zoeken, was wel al aangekondigd. Maar ze moeten het ook natuurlijk allemaal kunnen regelen...
En Snow Patrol stonden al eens op de rol als headliner tot ze af moesten zeggen en Toto de vervanger werd. En ze zijn alleen een gerucht voor de donderdag, dus van "doorschuiven" in die zin zou nog geen sprake zijn.

Nee, dat ze in dezelfde stijl als Ritchie wilden zoeken, was wel al aangekondigd. Maar ze moeten het ook natuurlijk allemaal kunnen regelen...
En Snow Patrol stonden al eens op de rol als headliner tot ze af moesten zeggen en Toto de vervanger werd. En ze zijn alleen een gerucht voor de donderdag, dus van "doorschuiven" in die zin zou nog geen sprake zijn.
Helder, dan is idd Snow Patrol een optie…

Benieuwd of Bospop deze week met de laatste namen en headliner gaat komen...?

Users who are viewing this thread