Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oud nieuws natuurlijk, maar tis nog even wachten op de definitieve bevestiging. Zo komen er met Sinead en Lionel toch nog een aantal spots vrij, benieuwd hoe de organisatie die gaat invullen.
Oud nieuws natuurlijk, maar tis nog even wachten op de definitieve bevestiging. Zo komen er met Sinead en Lionel toch nog een aantal spots vrij, benieuwd hoe de organisatie die gaat invullen.
Buitenom dat was het programma nog niet helemaal compleet. Benieuwd of ze alles nu tegelijk droppen met ook die nieuwe headliner of dat ze die apart doen?
nee, dat is niet heel logisch eigenlijk...
terwijl, stel als vervanger van Sinead o Connor ? dan zou ik het wel logisch vinden, ze zijn immer toch al in NL voor NSJ
Bonamassa anders? Mag ook wel weer EU data herbevestigen uit 2020 imo
De 9e zou zomaar kunnen. Het is wat veel maar de 10e staan ze wel in Rotterdam. Ik heb geen idee hoe de kaartverkoop loopt voor concert in juni in Amsterdam en op welke dag ze op Pohoda staan.
terwijl, stel als vervanger van Sinead o Connor ? dan zou ik het wel logisch vinden, ze zijn immer toch al in NL voor NSJ
Ik ben ook wel benieuwd. Zoals ik al schreef, zou ik niet bepaald rouwig zijn als O'Connor wordt vervangen. En als dat door Bonamassa zou zijn, dan gaan hier de slingers uit
Ik ben ook wel benieuwd. Zoals ik al schreef, zou ik niet bepaald rouwig zijn als O'Connor wordt vervangen. En als dat door Bonamassa zou zijn, dan gaan hier de slingers uit
Zeker, en kon ook makkelijk in hun tourschema. Dan zet ik m'n geld toch op Toto, Simply Red, Status Quo of Scorpions. Zijn allen opties gezien hun tourschema's.. Andere opties zou ik zo 123 niet weten...
Zeker, en kon ook makkelijk in hun tourschema. Dan zet ik m'n geld toch op Toto, Simply Red, Status Quo of Scorpions. Zijn allen opties gezien hun tourschema's.. Andere opties zou ik zo 123 niet weten...
Toegegeven is inderdaad niet echt logisch om tussen 2 UK dates in even naar Bospop te komen. Is wel een optie en de organisatie moet wat..... Maar qua schema zijn Status Quo Scorpions en Toto meer voor de hand liggende opties..
Begin toch te denken dat het Toto gaat worden. Hun 2 concerten in Tilburg zijn zo goed als uitverkocht. Voor de Ziggo Dome lukt het niet om kaarten te kopen al weet ik niet waar dat precies aan ligt. Dat ook die uitverkocht is lijkt me sterk. Gezien hun tourschema vind ik dit toch de meest logische optie.
Begin toch te denken dat het Toto gaat worden. Hun 2 concerten in Tilburg zijn zo goed als uitverkocht. Voor de Ziggo Dome lukt het niet om kaarten te kopen al weet ik niet waar dat precies aan ligt. Dat ook die uitverkocht is lijkt me sterk. Gezien hun tourschema vind ik dit toch de meest logische optie.
past wel perfect en hiet is niet zo dat het een trip VS - NL is, maar slechts UK - NL met een gat tussen 6 en 10 juli, waar de Bospop vrijdag precies middenin zit?
Bij TOTO vraag ik me af of het niet "te veel" toto gaat worden. Die 3 zitten nu al heel dicht op elkaar en dan zou Bospop er ook nog heel dicht op zitten