Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Nog een afvaller?
Voorlopig niet. Staat ook in het artikel dat de festivalshows (voorlopig) blijven staan.
Benieuwd of Bospop deze week met de laatste namen en headliner gaat komen...?
Ik hoop het ook. Wordt langzaam wel eens tijd voor wat nieuws

Gisteren kondigde Amy MacDonald in 013 aan dat ze op Bospop staat (al moest ze de nodige moeite doen dat uit te spreken). Zie nu pas dat ze nog niet officieel aangekondigd was
Dan zal die boeking nog niet zo lang rond zijn en zal ze wel bij de laatste dropping komen. Goede opvulling van het programma. Zal wel voor de zaterdag of zondag zijn. Ik verwacht op de vrijdag alleen nog die nieuwe headliner...

Dan zal die boeking nog niet zo lang rond zijn en zal ze wel bij de laatste dropping komen. Goede opvulling van het programma. Zal wel voor de zaterdag of zondag zijn. Ik verwacht op de vrijdag alleen nog die nieuwe headliner...
Denk zondag, daar is de bovenkant nog een beetje karig. Mwa, sta er niet om te springen, maar heel erg is het ook niet.

Texas heeft trouwens wat festivals toegevoegd aan hun tour komende zomer. Stonden in het verleden al eens als afsluiter in de tent. Weekend van Bospop zijn ze nog vrij... Staan wel al in Paradiso en de Oosterpoort in april...

Gisteren kondigde Amy MacDonald in 013 aan dat ze op Bospop staat (al moest ze de nodige moeite doen dat uit te spreken). Zie nu pas dat ze nog niet officieel aangekondigd was
Dat is dan een leuke onthulling bij zo'n concert en ik denk dat de overige aankondigingen dan ook niet lang meer op zich zullen laten wachten.

Denk zondag, daar is de bovenkant nog een beetje karig. Mwa, sta er niet om te springen, maar heel erg is het ook niet.
De zondag is al vol. Met de 13 acts die momenteel geboekt zijn, zitten we aan de max normaal (al moeten we daar misschien de Allman Betts Band vanaf strepen en is er daardoor weer 1 plaatsje). Dus ik denk eerder dat het de zaterdag wordt. Misschien is Amy wel de vervanger van Sinead O'Connor? Die laatste verwacht ook toch echt voorlopig niet op het podium namelijk

Rock Zottegem, in hetzelfde weekend als Bospop komt met Triggerfinger, Clouseau, Texas, deus en Bazart.
Ik zie enkel Texas afzakken naar Weert eerlijk gezegd.

Ik zou ze in potentie allemaal op de poster van Bospop zien staan behalve Bazart eigenlijk...
Maar ben met je eens dat Texas en eventueel Triggerfinger de meest logische kandidaten zijn om nog naar Weert te komen

Recensie van Amy MacDonald in 013 waarin ook vermeld wordt dat ze in juli op Bospop staat.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en bas2204
Recensie van Amy MacDonald in 013 waarin ook vermeld wordt dat ze in juli op Bospop staat.
hier stond het ook al inderdaad ;)

https://festileaks.com/2022/03/amy-macdonald-bevestigt-zichzelf-voor-bospop-2022/

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik denk het ook niet. Stelde haar al voor als eventuele vervanger van O'Connor, die denk ik af zal zeggen gezien haar mentale situatie.

Denk dat op de dag bij Kings of Leon zomaar Triggerfinger naar boven kan komen drijven als toevoeging.

UB40 met Ali Campbell en O.M.D. hebben allebei nog ruimte in hun tourschema tijdens Bospop. Zou leuk zijn als die er ergens nog bij komen..

Users who are viewing this thread