Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Sinead o Conner waarvan verwacht wordt dat die haar tour gaat cancelen heeft vooralsnog over een kleine maand een tour door Amerika op de agenda staan. Deze is nog niet gecanceld en sommige concerten zijn zelfs uitverkocht. Mocht die tour doorgaan zal ze ook wel op Bospop verschijnen…..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik vind het best wel prima geboekt. Ik ben een van de weinige die KoL gewoon goed vind. Stereophonics heeft hier en daar echt wel leuke nummers. En Balthazar kan zo nu en dan best leuk uitpakken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Ik vind het best wel prima geboekt. Ik ben een van de weinige die KoL gewoon goed vind. Stereophonics heeft hier en daar echt wel leuke nummers. En Balthazar kan zo nu en dan best leuk uitpakken.
Dan blijf ik maar eens positief. Kocht al een kaartje voor KoL zelf, dus eigenlijk is alles meegenomen, hoe goed of slecht het wel niet is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Dan blijf ik maar eens positief. Kocht al een kaartje voor KoL zelf, dus eigenlijk is alles meegenomen, hoe goed of slecht het wel niet is.
Tsja Stereophonics moet je van houden. Als je het op plaat niet leuk vind dan gaan ze je live ook niet overtuigen. Het is wel zoetsappig sons. Dakota blijft wel een klassiekertje in huize Indiaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Voor mij blijft Local Boy in the Photograph hun absolute topper. Blijf ik een prachtig nummer vinden en een goed voorbeeld van het wat steviger werk
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
De focus zal deze week wel liggen op die losse dag voor Bospop. Hopelijk komt Bospop zelf ook nog met nieuws deze week maar ik verwacht het eigenlijk niet.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik vind Stereophonics ook een erg goede band, maar voor mij is C'est La Vie het favoriete nummer. Kijk ik toch ook wel naar uit, die stonden toch ook wel op het lijstje om ooit eens te zien, net als KoL.

Van Bospop zelf verwacht ik dan inderdaad niet direct deze week nog nieuws. Denk dan eerder dat dat volgende week volgt...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
The Scorpions zijn ook een optie met een Europese tour die eindigt op 2 juli met nog geen datum in Nederland als ik mij niet vergis.
De tour van Scorpions is onlangs met enkele concerten verlengd. De vrijdag van Bospop is nog steeds vrij al spelen ze nu de zaterdag in Israël. En in hun hele tourschema spelen ze nooit 2 dagen achter elkaar dus hier kan ook een een streep door vrees ik...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
UB40 met Ali Campbell staan op Parkpop dus ook daar een streep door....
Ik zet nog steeds m'n geld op Simply Red, Status Quo, Pet Shop Boys of Snow Patrol voor de vrijdag. Leuke opvulling zou OMD en Texas nog zijn.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Hieruit zou je kunnen concluderen dat Juanes op Bospop staat.. Volgens zijn tourschema zou dat ook goed kunnen aangezien hij op 6 juli in Frankrijk staat. De beste man had ooit een hitje met la camisa negra….
Niks voor bospop als je het mij vraagt….
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Hieruit zou je kunnen concluderen dat Juanes op Bospop staat.. Volgens zijn tourschema zou dat ook goed kunnen aangezien hij op 6 juli in Frankrijk staat. De beste man had ooit een hitje met la camisa negra….
Niks voor bospop als je het mij vraagt….
Die staat ook al een heel erg lange tijd op de site van Bospop :)
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Hmmm, toch nog wat Amerikaanse twijfels dus.
Ik ben inmiddels toch wel erg benieuwd naar de vervanger van Richie. Bij het annuleren gaven ze toen aan in principe binnen 3 weken een vervanger aan te willen wijzen en een die in het verlengde van Richie zou liggen. Inmiddels zijn we al twee keer zo lang aan het wachten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Godverdomme, en daar hadden ze nog wel over gecommuniceerd dat dat concert zeker zou doorgaan. Sterker nog, tour was aangevuld met extra concerten in Europa...
Ik vraag me toch echt af of ze weten hoe ver het hier vandaan is. Die Amerikanen denken dat het hier gelijk overal oorlog is.
Al hoewel, je hoeft maar twee landen te doorkruizen en je zit in Oekraïne, Rusland en Wit-Rusland... ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Ik vraag me toch echt af of ze weten hoe ver het hier vandaan is. Die Amerikanen denken dat het hier gelijk overal oorlog is.
Al hoewel, je hoeft maar twee landen te doorkruizen en je zit in Oekraïne, Rusland en Wit-Rusland... ;)
Heeft inderdaad alles te maken met de situatie aldaar als je het bericht op z'n Facebook leest. Benieuwd of ze nog met vervangende data komen of dat de tour in zijn geheel wordt gecanceld.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken