Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
ik ben benieuwd of dat wel mogelijk is.
meeluisteren vanaf de camping terwijl je geen ticket hebt voor de donderdag.
Is het niet zo dat de camping om donderdag opengaat? Als hij dan z'n tentje opzet, zou het mogelijk moeten zijn.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Als het goed is, moet dat kunnen ja. Ik wil wel even een kaartje voor het concert scoren, maar ga er wel vanuit dat ik mijn tentje donderdag net als afgelopen jaar al op kan zetten en volgens mij heb ik ook al ergens gelezen dat de campning vanaf donderdag weer gewoon open zou moeten zijn
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Camping is op donderdagmorgen geopend vanaf 10 uur. Meeluisteren is mogelijk als je een beetje aan de kant van het festivalterrein ligt. Zien doe je niks omdat de grote tent het beeld van het podium wegneemt.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Voor de mensen die hoopten op the Black Crowes: touren volgend jaar vanaf half juni tot half september in Amerika, gaan Shake Your Money Maker integraal spelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Zowel Keane als Lionel Richie komen met data voor the UK in juni. Opties voor Bospop??
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik heb het ticket voor de donderdag in ieder geval binnen. Is dat alvast geregeld. Nu hopen op ook een geweldige line-up de rest van de drie dagen.

Sting lijkt me wel zeker met zijn huidige tourdata en precies de Bospop zondag nog open. Verder verwacht ik ook wel weer een cover/tribute band zoals van The Doors afgelopen jaar. En ik hoop op minimaal een paar blues/bluesy acts. Maar over een weekje of 4 weten we meer.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
bas2204 wrote:
Ik heb het ticket voor de donderdag in ieder geval binnen. Is dat alvast geregeld.

de vvk moet toch nog starten?
Niet voor Iron Maiden. Hier een linkje voor iedereen die nu al z'n kaarten binnen wil hebben: https://www.ticketmaster.nl/event/iron-maiden-legacy-of-the-beast-tour-tickets/251427?no_ccp=1
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Die link werkt niet zonder dat je eerst in de Mojo mail op de presale button hebt gedrukt. Als je dat niet doet kom je op de gewone verkooppagina uit. Super weird.
Probeer maar eens in een incognito tab.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
Die link werkt niet zonder dat je eerst in de Mojo mail op de presale button hebt gedrukt. Als je dat niet doet kom je op de gewone verkooppagina uit. Super weird.
Probeer maar eens in een incognito tab.
Lukt inderdaad niet. Heb nu een paar keer iets geprobeerd uit te vogelen, maar het werkt niet.
@erwin Kan je eventjes helpen? Denk ik een keer aardig te doen, werkt die link niet...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Zo ver ik de code kan lezen, doen ze ergens iets met de refererende URL. De link onder de afbeelding in je mail is niet direct de link die je hebt gepost, maar een link met een (waarschijnlijk) unieke code waaraan jouw mailclick is te herkennen bij het aanroepen van de uiteindelijke URL. Deze juiste referer zorgt er vervolgens voor dat je toegang hebt tot de presale opties binnen dezelfde URL.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Timmetje wrote:
Die link werkt niet zonder dat je eerst in de Mojo mail op de presale button hebt gedrukt. Als je dat niet doet kom je op de gewone verkooppagina uit. Super weird.
Probeer maar eens in een incognito tab.

Lukt inderdaad niet. Heb nu een paar keer iets geprobeerd uit te vogelen, maar het werkt niet.
@erwin Kan je eventjes helpen? Denk ik een keer aardig te doen, werkt die link niet…

Sorry, was even aan het werken. Moet ook gebeuren.. probeer deze eens
https://www.ticketmaster.nl/event/iron-maiden-legacy-of-the-beast-tour-tickets/251427?no_ccp=1
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Presale loopt tot donderdag
@wenteldave, jou link doet het bij mij wel. Vreemd....
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
nou... laten we maar eens afwachten dan...Hopelijk rockt ie nog een beetje, die Adams..
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Goeie muzikant, daar zal t niet aan liggen.. Zucchero was ook prima hoor vorig jaar...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
Adams. Jezus. Leeft die nog?
Ik vind hem dan wel weer een 'typische' Bospopnaam, als die term überhaupt bestaat.

@erwin Dan hebben ze bij Mojo waarschijnlijk een handigheidje uitgehaald, waardoor doorspelen niet meer werkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken