Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Klinkt me als muziek in mijn oren. Had inderdaad ook best op het festival kunnen staan, maar dat zou planningstechnisch misschien lastig zijn geweest of iets dergelijks. Ga er bovendien van uit dat het programma van Bospop zelf ook zeker niet slecht is. En mij is al ter oren gekomen dat daar ook minimaal een stevige band zou moeten komen.

Kensington! :lol:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
bas2204 wrote:
Klinkt me als muziek in mijn oren. Had inderdaad ook best op het festival kunnen staan, maar dat zou planningstechnisch misschien lastig zijn geweest of iets dergelijks. Ga er bovendien van uit dat het programma van Bospop zelf ook zeker niet slecht is. En mij is al ter oren gekomen dat daar ook minimaal een stevige band zou moeten komen.

Kensington!
1f606.svg
Deep Purple dus :wink:
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Joslittel wrote:

bas2204 wrote:
Klinkt me als muziek in mijn oren. Had inderdaad ook best op het festival kunnen staan, maar dat zou planningstechnisch misschien lastig zijn geweest of iets dergelijks. Ga er bovendien van uit dat het programma van Bospop zelf ook zeker niet slecht is. En mij is al ter oren gekomen dat daar ook minimaal een stevige band zou moeten komen.


Kensington!
1f606.svg


Deep Purple dus ?

Mooi toch?! dan zou het voor mij helemaal een top weekend worden.. Iron Maiden, Alter Bridge én Deep Purple !!!!!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:

Joslittel wrote:

bas2204 wrote:
Klinkt me als muziek in mijn oren. Had inderdaad ook best op het festival kunnen staan, maar dat zou planningstechnisch misschien lastig zijn geweest of iets dergelijks. Ga er bovendien van uit dat het programma van Bospop zelf ook zeker niet slecht is. En mij is al ter oren gekomen dat daar ook minimaal een stevige band zou moeten komen.


Kensington!
1f606.svg



Deep Purple dus
1f609.svg


Mooi toch?! dan zou het voor mij helemaal een top weekend worden.. Iron Maiden, Alter Bridge én Deep Purple !!!!!!
Ik vermoed dat de Scorpions ook wel een optie zijn gezien hun nieuwe album welke volgend jaar uitkomt.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Is al aan de gang dus...

Bent u fan van Iron Maiden? Dan heeft u geluk! Topticketshop heeft nog tickets beschikbaar voor Iron Maiden op Donderdag , 9 Juli 2020 om 20:00 uur op locatie Evenemententerrein Weert Noord Weert. De nominale waarde van deze tickets is 88 euro. Het officiële verkooppunt voor dit evenement is Ticketmaster . Op alle bestellingen is onze 100% ticketgarantie van toepassing.


 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
NIET VIA TOPTICKETSHOP KOPEN.

Alleen Ticketmaster is een officieel verkoopkanaal.
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Ik zou ze heel graag zien, maar ik moet keuzes maken, dus ik hou de 90 euro in mijn broekzak om ze op 10-11-12 juli uit te geven op Bospop. Ik vermoed dat een 3-dagenkaart iets duurder is als vorig jaar. Met camping denk ik 200 euro. Ik hou ontzettend van concerten bezoeken, maar 290 euro voor 4 dagen is mij te gortig, en dan moet je nog eten en drinken, en de jaren 2016, 2017, 2018 en 2019 leren mij dat dat ook oploopt tot ongeveer 300 euro. 600 euro voor een weekend is behoorlijk.

Uiterraard ben ik op donderdag wel te vinden op de camping. Sfeer (en bier) proeven.

Ik wens iedereen die wel gaat een fantastische avond.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
https://www.mojo.nl/presale-iron-maiden/

Voor de mensen die al eerder tickets willen halen.
Inschrijven kan nog tot maandag 17u.

Sowieso voor elk concert aan te raden ff te kijken of Mojo een presae doet. Bijna altijd zo bij grote concerten
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Kan iemand zeggen hoe snel zo'n concert van Iron Maiden uitverkoopt?
Had ze liever op Bospop zélf gezien, want het wordt zo idd best een hoog prijskaartje... slimme zet van Mojo trouwens.

Kijk iig uit naar wk 50 als de eerste namen gedropt gaan worden ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
Zou willen dat ik dat kon, maar ik kan daar zelf ook geen inschatting van maken. Ik denk dat het binnen twee weken wel aardig opschiet met de kaartjes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Verwacht niet dat het uitverkoopt eigenlijk. Er wel ver tegenaan maar niet helemaal.
Dezelfde tour is eerder geweest en toen waren er tot op de laatste week ook nog kaarten te krijgen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Nu heb je wel een festival eraan vast zitten, en er zullen best wat mensen zijn die naar beide willen gaan en ook genoeg die een dagje Alter Bridge + Iron Maiden niet laten schieten. Ik vind het te duur en luister wellicht vanaf de camping wel mee.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ik ben benieuwd of dat wel mogelijk is.
meeluisteren vanaf de camping terwijl je geen ticket hebt voor de donderdag.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken