Biffy Clyro

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Jo peeps,

Ik ben een tijdje terug begonnen met Biffy Clyro luisteren toen ik hun nieuwste album 'Opposites' ontdekte. Ik vind het echt een geweldig album met enorm veel topnummers, maar toen ik daarna 'Only Revolutions' ging luisteren viel dat toch een beetje tegen eigenlijk. Nou vroeg ik me af of hier Biffy fans zijn die me kunnen vertellen welke albums van Biffy het beste zijn en/of het meest op Opposites lijken, want dat vind ik wel een heel veel beter album dan Only Revolutions.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Je zou Puzzle kunnen proberen maar denk dat dat meer op Only Revolutions lijkt. Ik ben vooral fan van die 3 albums, maar af en toe de andere albums luisteren is ook niet verkeerd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik raad je aan om hun Live album van Wembley te luisteren.
Live komen hun liedjes veel beter tot hun recht vooral de oudere liedjes als je het mij vraagt.
Een van mijn favoriete bands. De gruwlijk vette stadion rock liedjes (The Captain,Mountains,Stingin Belle), Goede rockliedjes als Many of Horror en Sounds Like Balloons. En dan ook nog eens rustige liedjes als Machines en God & Satan

Verder raad ik toch aan om na het live album Only Revolutions nog eens kans te geven. Wat heeft dat album veel toffe liedjes
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik raad je aan om hun Live album van Wembley te luisteren.<br>
Live komen hun liedjes veel beter tot hun recht vooral de oudere liedjes als je het mij vraagt.<br>
Een van mijn favoriete bands. De gruwlijk vette stadion rock liedjes (The Captain,Mountains,Stingin Belle), Goede rockliedjes als Many of Horror en Sounds Like Balloons. En dan ook nog eens rustige liedjes als Machines en God & Satan

Verder raad ik toch aan om na het live album Only Revolutions nog eens kans te geven. Wat heeft dat album veel toffe liedjes

helemaal mee eens, al staat Stingin Belle nog niet op Wembley he ;)
God & Satan vind ik altijd een beetje jammer. Heel tof liedje, maar past niet echt tussen de rest van de set.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Heb Only Revolutions volgens mij 3x geluisterd en het heeft wel wat goede nummers, jazeker, maar vind hem toch veel minder dan Opposites. Zal het live-album eens luisteren en kijken welke nummers me positief opvallen dan :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik vind persoonlijk the Vertigo of Bliss na Opposites hun beste album. Erg underrated als je het mij vraagt, is ook alweer zo'n tien jaar oud volgens mij, dus toen waren ze nog niet zo bekend als nu.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
Ik vind Biffy Clyro een zeer aangename band om te beluisteren. Zijn live ook zeer sterk. Grappig ook dat ze a la Iggy Pop vaak in slechts spijkerbroek eindigen. Ben benieuwd naar extra tourdata, zit nog wel heel wat in tussen Rock in Idro 2 juni tot Isle of Wight 13 juni?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik vind Biffy Clyro een zeer aangename band om te beluisteren. Zijn live ook zeer sterk. Grappig ook dat ze a la Iggy Pop vaak in slechts spijkerbroek eindigen. Ben benieuwd naar extra tourdata, zit nog wel heel wat in tussen Rock in Idro 2 juni tot Isle of Wight 13 juni?

Eindigen? ze komen er nu niet eens meer me op :p

Vertigo of Bliss moet ik ook weer eens luisteren
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je kan ook gewoon de Liveset van Reading/Leeds kijken ipv de Live cd te luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=bg8XyoO10v8
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Die set is echt fantastisch, ik kan zonder te overdrijven zeggen dat ik die wel een keer of 10 helemaal, en nog vaker deels heb gekeken
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Nieuwe single (Animal Style) is apart, neigt soms een beetje naar Muse.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nieuwe single (Animal Style) is apart, neigt soms een beetje naar Muse.

Ik vind 'm wel vet, beter dan wat Muse doet al klopt het wel dat het die kant op gaat. Als je via de site van de BCC de hele beschikbare set kijk zie je nog meer nieuwe nummers. Even Hola downloaden om je Engels voor te doen en gaan :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken