Best Kept Secret 2026

Eens info over dagkaarten opgezocht, blijkbaar vorig jaar enkel dagkaarten voor 21 jaar of jonger (met 30 procent korting) aan 99 Euro.
Dit zou betekenen dat normale dagkaarten (voor 21plussers) nu 130 euro of meer gaan kosten, best prijzig. En je kan er pas einde maart
kopen als ze dezelfde timeline zouden volgen.

Ik sta nog steeds in een wachtrij???
Ik durf niet te refreshen.
Mijn vriend was er wel doorheen, maar hij krijgt de melding dat de campertickets zijn uitverkocht.
Toch gerefreshed....en de campertickets zijn inderdaad uitverkocht.
Blijkbaar bleef mijn computer toch hangen ofzo. Nu heb ik spijt dat ik niet eerder gerefreshed heb 😥

Gezocht: Camperticket!

Lijkt wel uit de reacties hier dat er veel first-timers gaan zijn door die headliners.
En mensen die na een periode niet geweest te zijn terugkeren.
Benieuwd hoe snel de verkoop loopt.
Zou wel eens snel kunnen gaan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Bij ons ook gelukt. Opnieuw een bungalow op het Lake Resort. Leek al het nodige uitverkocht dus zou voor BKS begrippen wel eens snel kunnen gaan.
Fijn vooruitzicht weer :)

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en noid
Ben al wel redelijk overtuigd dat ik morgen een weekendkaart ga halen en in 2026 mijn eerste x BKS ga meemaken. Erg benieuwd wat ik er van ga vinden. Zeker omdat ik een Lowlands gewend ben en dat festival voor mij toch wel wat pluspunten, maar ook denk ik minpunten heeft t.o.v. BKS.

Hoe was de ticketprijs vorig jaar €299 voor Eefje de Visser, Soulwax, en Michael Kiwanuka, en nu €309 voor Jack White, Gorillaz, en Nick Cave?
Ik had inderdaad een verdere ophoging verwacht.

Anderzijds: drie headliners die al wat langer meegaan en wellicht wat meer en wat kapitaakrachtiger (eten, drinken) publiek trekken: misschien levert dat wel meer op dan hogere ticketprijzen?

Drukke werkdag vandaag, dus ik zie nu pas dat ik een early access code in mn mail heb. Ik ga voor een dagkaart voor de Nick Cave dag, dus ik ga deze code niet gebruiken.

Kan ik er hier iemand blij mee maken?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread