Best Kept Secret 2026

Hoe moeten we de snelheid van de ticketverkoop inschatten? Nog nooit naar BKS geweest maar wel interesse op basis van de headliners!

Ze doen dat imo gewoon goed… voor ieder wat wils.
Dat is wel zo ja. Tegelijkertijd heb ik dan misschien de (irreële) hoop dat ze in het kader van breed programmeren toch met spannendere namen komen dan een Jobse, Sophie Straat of Mula B. Zeker in het kader van de filosofie waaruit het festival ooit ontstond. Waar ze nota bene de naam hebben te danken...

Dat is wel zo ja. Tegelijkertijd heb ik dan misschien de (irreële) hoop dat ze in het kader van breed programmeren toch met spannendere namen komen dan een Jobse, Sophie Straat of Mula B. Zeker in het kader van de filosofie waaruit het festival ooit ontstond. Waar ze nota bene de naam hebben te danken...
Ze boeken natuurlijk ook Friendly Fire artiesten en dan kom je daar al snel op uit.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Bob105
Mula B kreeg ook geen slechte recensies zijn vorige keer op BKS. Denk dat die twee helemaal niet verkeerd zijn, en ook niet misstaan op BKS. Ik vind een Job Jobse en andere DJ's gewoon oersaai. Maar anno 2025/6 kun je denk ik niet meer zonder als festival.

Denk slim om dit rijtje Nederlandse artiesten nu al aan te kondigen om zo toch wat Lowlands gangers naar BKS te trekken. Er komt daarnaast ongetwijfeld nog veel bij wat iets spannender is dan dit rijtje namen onder de headliners

• Leuk
Waarderingen: Jelle
BKS heeft toch altijd die boekingen gehad met oa Young Marco en Ki/ki? Met Job en Sammy heb je ook gewoon 2 echt prima DJs in huis waar het publiek wel goed op gaat. Mja, hoe populairder de DJ, hoe meer aversie er tegen is hier op het forum haha.

Ook Mula B krijgt overal goede livereviews.

Grote en goede namen, maar persoonlijk niet de meest interessante voor mijn smaak. Veel al gezien in recente jaren.

• Leuk
Waarderingen: Moi332
BKS heeft toch altijd die boekingen gehad met oa Young Marco en Ki/ki? Met Job en Sammy heb je ook gewoon 2 echt prima DJs in huis waar het publiek wel goed op gaat. Mja, hoe populairder de DJ, hoe meer aversie er tegen is hier op het forum haha.

Ook Mula B krijgt overal goede livereviews.
Achja het is hier elk jaar dezelfde discussie over DJ's. Denk dat het publiek dat komt om te dansen op dat soort namen niet veel overlapt met het publiek dat op dit forum zit.

Ik doe daarentegen niets liever dan goed dansen na een dagje optredens kijken, want dat is het enige dat me diep in de nacht nog wakker krijgt. Maar ik vind het vooral jammer dat ze niet wat spannendere elektronische acts boeken(iets wat ze vroeger toch wel deden). Bijvoorbeeld Job Jobse draait toch ook niet meer de spannende sets die hij 10 jaar geleden draaide.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik doe daarentegen niets liever dan goed dansen na een dagje optredens kijken, want dat is het enige dat me diep in de nacht nog wakker krijgt. Maar ik vind het vooral jammer dat ze niet wat spannendere elektronische acts boeken(iets wat ze vroeger toch wel deden). Bijvoorbeeld Job Jobse draait toch ook niet meer de spannende sets die hij 10 jaar geleden draaide.
Nou weet ik toevallig dat Job zich na dit jaar wat meer leftfield wilt positioneren na Lowlands dit jaar en wat meer kleinere/intiemere plekken (dan een mainstage) wilt opzoeken, dus wellicht dat hij nog wat verder die kant op beweegt.

Wees wel voorbereid op Job overload aankomend jaar, z'n exclusiviteit met Lowlands is voorbij en dat wilt 'ie graag inhalen haha

Nou weet ik toevallig dat Job zich na dit jaar wat meer leftfield wilt positioneren na Lowlands dit jaar en wat meer kleinere/intiemere plekken (dan een mainstage) wilt opzoeken, dus wellicht dat hij nog wat verder die kant op beweegt.

Wees wel voorbereid op Job overload aankomend jaar, z'n exclusiviteit met Lowlands is voorbij en dat wilt 'ie graag inhalen haha
In de TWO na de ONE headliner kan hij best iets spannends brengen, hoop ik.

Hoe moeten we de snelheid van de ticketverkoop inschatten? Nog nooit naar BKS geweest maar wel interesse op basis van de headliners!
Ik denk niet dat BKS ooit volledig uitverkocht was. Maar met deze headliners (en de vroege aankondiging) durf ik niet 100% uitsluiten dat dat ook deze keer het geval zal zijn.

Als in me niet vergis gaan dagtickets ook pas in verkoop als er een dagindeling bekend is (doorgaans ergens in het voorjaar).

• Leuk
Waarderingen: Parfex
Mooie headliners! Prachtige eerste worp :)

Blij met de hiphop, je heb met Joey Valence & Brae, Sef en Mula B stuk voor stuk prima liveacts te pakken.

Ik ben volgens mij een van de weinige die wel blij is met de DJ's die nu al geboekt zijn, vorig jaar miste ik een beetje aantrekkelijke DJ's, aan het begin van /in de nacht, hoeft van mij niet allemaal spannend of experimenteel te zijn.

Ik heb er zeker geen spijt van na afgelopen editie al een kaartje te hebben gekocht.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Ferraroo, yeaghi en Mimi
Ik ben wel blij met deze namen! Ook Mula B is gewoon weer een hele mooie toevoeging. Gaf de vorige keer echt een hele sterke show en is op dit moment gewoon de beste live hiphop artiest van NL. Benieuwd of ze hem op de two durven te zetten.

Mavi ook een leuke en verrassende boeking. Verder heel blij met Nick Cave, Mac Demarco, Gorillaz, Ethel Cain, Amaraae, Tropical Fuckstorm en Blood Incarnation.

Mocht je overigens tijdens het festival last hebben van je heupen, dan is Sammy Virji absoluut een aanrader. Die weet iedereen altijd los te krijgen. In de breedte ook zeker een leuke boeking.

Ik ben wel blij met deze namen! Ook Mula B is gewoon weer een hele mooie toevoeging. Gaf de vorige keer echt een hele sterke show en is op dit moment gewoon de beste live hiphop artiest van NL. Benieuwd of ze hem op de two durven te zetten.

Mavi ook een leuke en verrassende boeking. Verder heel blij met Nick Cave, Mac Demarco, Gorillaz, Ethel Cain, Amaraae, Tropical Fuckstorm en Blood Incarnation.

Mocht je overigens tijdens het festival last hebben van je heupen, dan is Sammy Virji absoluut een aanrader. Die weet iedereen altijd los te krijgen. In de breedte ook zeker een leuke boeking.
Ik vind Virji gewoon niet zo'n spannende boeking, zoals @DJ_Tjorre ook al over Job zei. Doe mij maar gewoon Skee Mask gewoon.

Users who are viewing this thread