Best Kept Secret 2026

Het enigszins negatieve sentiment rond Mula Moes is wmb volledig onterecht. Zijn shows op BKS en LL waren geweldig, en hij is een hiphopartiest die muzikaal hele interessante dingen doet en daardoor juist goed past bij BKS.
Kan iedereen van harte aanraden te gaan kijken en zo je smaak nog wat uit te breiden 😎
Al 5x gezien in 3 jaar tijd, er zijn ook wel andere rappers in BE / NL die wat kunnen en een mooie spot verdienen.

De afstand Hradec Králové > Hilvarenbeek is het probleem niet, want Gorillaz staat daar op de woensdag. Het probleem is de afstand Porto > Hilvarenbeek. Die is voor een headliner met een grote show lastig of niet te doen op 2 achtereenvolgende dagen.
O, mijn fout. Je hebt gelijk.

Hoe was de ticketprijs vorig jaar €299 voor Eefje de Visser, Soulwax, en Michael Kiwanuka, en nu €309 voor Jack White, Gorillaz, en Nick Cave?
De prijs die je noemt is incl toegang camping site. De prijs excl camping site is 294 Euro nog altijd stevig. Met die prijs zullen dagtickets wellicht 130 euro of meer kosten. 21 jaar of jonger is 219 euro incl toegang camping site. 15 euro korting op normale prijs als je voor tien mensen camping en concert boekt.

Oprecht wel verbaasd hierover, maar mij hoor je niet klagen haha
Nee ik klaag ook niet, ook niet over vorig jaar want heb het echt geweldig naar mn zin gehad, maar ik begrijp gewoon niet waar Maurits over heeft zitten praten en alle discussies dan over gingen na afloop.

Ik sta nog steeds in een wachtrij???
Ik durf niet te refreshen.
Mijn vriend was er wel doorheen, maar hij krijgt de melding dat de campertickets zijn uitverkocht.

De prijs voor BKS 2024 was 285 euro inclusief camping site dus prijsstijging valt mee op twee jaar tijd.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik vind het wel echt jammer dat ze niet meer mer FestiTent samenwerken.. de nieuwe prepitched tenten zijn enorm aan de prijs.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread