Ik vond Model/Actriz op Pukkelpop 2 jaar geleden ook niet zo de moeite. Maar er was hier op het forum toch wel lof voor hun album van dit jaar.Sowieso een mooi rijtje waarvan ik Courtney Barnett, Father John Misty en The Notwist al mooie concerten heb zien geven, maar nog nooit op BKS. Slowdive juist al wel twee keer in de TWOl; allebei erg goed, maar hoeft van mij niet nog eens. BCNR ook onlangs TWO en Heineken (Lowlands), idem dus. Maruja lijkt me heel tof, caroline en NewDad zijn ook zeker welkom. Model/Actriz vond ik echt afschuwelijk op LGW?, maar daar lijk ik redelijk alleen in te staan (3voor12 zette het op 1). Eigenlijk hoop ik qua dit soort namen nog het meest op namen die ik nou nog niet - of alleen van naam - ken. Met de headliners van dit jaar ga ik al relatief veel tijd besteden bij acts die ik al wel ken; er mag ook nog wat te ontdekken zijn.
Zeker de eerste helft van jouw namen zou ik zelf trouwens geen undercard, maar midcard noemen, maargoed, dan wordt het weer een definitiekwestie![]()
Ja, de Best Kept Secrets maken ook voor mij BKS de moeite. En het was inderdaad eigenlijk een lijst met een combinatie van mid- en undercard.