Best Kept Secret 2026

Van mij mag vanop de Coachella line-up Clipse wel passeren, maar dat lijkt me jammer genoeg onhaalbaar (ik blijf echter wel dromen).
Ook Nine Inch Noize lijkt me ongelooflijk interessant, maar onbetaalbaar voor BKS. Al zou ik nog liever gewoon NiN zien.
Clipse speelt 013 dus waarom niet ook BKS. Rocky heeft er ook gestaan, plus meer kans dat ze daadwerkelijk komen opdagen. Leuke act voor de vrijdag (ipv weer een dance act).

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Dus wanneer krijgen we een Draaimolen podium? 👀
Nou laat BKS dan maar meteen samenwerkingen met Draaimolen & Roadburn aankondigen, dan koop ik meteen mijn ticket.

En als ik even mag dromen dat ze specifiek enkel voor mij willen boeken dan...

Roadburn stage wordt aangekondigd met:
- Godspeed You! Black Emperor
- Deafheaven
- Chat Pile
- Have A Nice Life
- Alcest
- Blood incantation
- Mono

Draaimolen stage wordt aangekondigd met:
- Karenn Live
- Dj Stingray b2b Helena Hauff
- Skeemask
- DVS1 b2b Oscar Mulero (ga mezelf nooit vergeven dat ik deze heb gemist...)
- British Murder Boys
- Luke Slater
- Dj Nobu b2b Takaaki Itoh

Ik lees van Maurits' vertrek. Ik persoonlijk ben er blij mee. Ik ben absoluut geen fan van hem. Ik vond hem het eerste jaar wel aimabel met dat plaatjes draaien en dan gewoon 3 top headlines aankondigen. Maar ja, hij heeft het voor mij niet waargemaakt met z'n dan e area's.

Laatst bewerkt:
Line up voor Primavera deze week al bekend? Bij deze de geruchten volgens Efestivals;

The Cure will be there, I learned last night. So will be The xx, Gorillaz, Lorde and Lola Young.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Lorde lijkt me een haalbare kaart voor BKS. De rest eigenlijk niet (en Lola Young zal wel Pinkpop worden).

Lorde lijkt me een haalbare kaart voor BKS. De rest eigenlijk niet (en Lola Young zal wel Pinkpop worden).
Is Lorde niet veel te groot voor BKS? Of is haar populariteit gedaald de voorbije jaren?
Ik zou net zeggen dat The XX (als headliner) mogelijks het enige haalbare is (al zou er vast wel veel concurrentie zijn van andere festivals).

Zou ook een mooie Noordafsluiter voor Pinkpop zijn.

Die nieuwe plaat valt me wat tegen dus van mij hoeft Lorde niet zo.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Lorde hoeft van mij ook niet. Past beter bij andere festivals.
Liever The XX dan Lorde. Al zou die laatste voor BKS ook een mooie boeking zijn.

Ben heel benieuwd waarmee Primavera deze donderdag komt. Geeft in ieder geval een mooi beeld wat er rond BKS tourt.

Voor wie daar op basis van oude geruchten van afgelopen jaar nog een beetje hoop op had....

Bevestiging van The Cure op Novarock maakt kans dat die op BKS staan heel klein. En dit zal ook nooit en (serieuze) optie geweest zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Voor wie daar op basis van oude geruchten van afgelopen jaar nog een beetje hoop op had....

Bevestiging van The Cure op Novarock maakt kans dat die op BKS staan heel klein. En dit zal ook nooit en (serieuze) optie geweest zijn.
Ik was niet bezig met The Cure op BKS, maar waarom maakt juist de aankondiging van Nova Rock dat dit onwaarschijnlijk is? Op vrijdag in Nickelsdorf en zondag in Hilvarenbeek is toch prima te doen?

Ik was niet bezig met The Cure op BKS, maar waarom maakt juist de aankondiging van Nova Rock dat dit onwaarschijnlijk is? Op vrijdag in Nickelsdorf en zondag in Hilvarenbeek is toch prima te doen?
Misschien ten onrechte maar heb de indruk dat The Cure voor een rustig tourschema zal gaan. Met 1 festival per weekend of misschien 2 als de reisafstanden meevallen.

Misschien ten onrechte maar heb de indruk dat The Cure voor een rustig tourschema zal gaan. Met 1 festival per weekend of misschien 2 als de reisafstanden meevallen.
Nu je het zegt, vond het opvallend dat ze zowel medio juni als eind augustus een festival in Europa spelen. Misschien doen ze het inderdaad rustig aan, of gaan ze tussendoor met zomervakantie.

Ik zou er overigens zelf wel voorstander van zijn als the Cure in Nederland de festivals laat zitten en gewoon voor een mooie openluchtplek gaat. Liever dat dan bijvoorbeeld op Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread