Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook gek, ik heb het tegenovergestelde gevoel bij BKS. Op LL vinden mensen zichzelf belangrijker dan het programma. Overigens ga ik naar allebei heel graag en vaak.
Ik ben nog nooit op BKS geweest en zonder een hele discussie te starten, maar dat gehalte lijkt mij op de andere grote festivals toch net zo hoog of zelfs hoger (zoals op een LL)?
Haha ik heb dit oprecht nog nooit iemand horen zeggen.
Als er ergens wel een hoog 'zie mij hier eens rondlopen' gehalte is, dan is dat op Lowlands en DTRH en niet op BKS
Vergeleken met welke festivals? Ik vind BKS namelijk juist zo leuk omdat ik vind dat je dat daar bijna niet hebt, en dat mensen vooral voor de muziek komen vergeleken met een DTRH bijvoorbeeld.
Ik vermoed dat ze die show alleen overdekt spelen. En daarvoor is de TWO te klein. Jammer, dan zal ik toch een van z'n eigen shows moeten zien mee te pakken in Europa.
Headliners zijn op BKS nooit zo belangrijk voor mij & ben op zich niet zo'n Jack White of Gorillaz fan, maar toch blij dat er nu tenminste zaken staan die ik wel een kans wil geven om me live te overtuigen & ik niet perse onmiddellijk wil skippen (zoals bijvoorbeeld Eefje De Visser, Disclosure, Oscar & The wolf).
Vergeleken met welke festivals? Ik vind BKS namelijk juist zo leuk omdat ik vind dat je dat daar bijna niet hebt, en dat mensen vooral voor de muziek komen vergeleken met een DTRH bijvoorbeeld.
Ja echt precies dit. Op BKS komen mensen voor de muziek en het relaxte sfeertje. De modeshow en drugs die bij veel mensen de boventoon voeren op een Lowlands of DTRH is veel meer randzaak bij BKS.
Ik vermoed dat ze die show alleen overdekt spelen. En daarvoor is de TWO te klein. Jammer, dan zal ik toch een van z'n eigen shows moeten zien mee te pakken in Europa.
Niet verwacht dit. Nick Cave heerlijk weer te zien en benieuwd naar gorillaz. Sef en Ethel Cain fijne boeking. Mis nog wel wat in de breedte maar dat komt wel goed bij de volgende drop. (De meer poppie indie)
BKS staat al een tijdje op mijn vizier om een keer te bezoeken, maar met deze drop headliners maken ze wel hele grote kans.
En dan eronder ook nog Tropical Fuck storm, Tramhaus, Wolf Alice, Blood Incantation.
Staan wel een paar namen tussen die ik juist het liefst hoop te ontwijken door naar een BKS, zoals een Mula B & Job Jobse.