Best Kept Secret 2026

Netjes hoor. Maar BKS trekt me wel niet echt persoonlijk, ondanks de headliners. Nogal een hoog 'zie mij hier eens rondlopen'-gehalte. Niettemin, vet!

• Thinking
Waarderingen: Synt en wil
Hier ben ik bij hoor. Had nog eens een goede reden nodig om naar BKS te gaan, hier heb je ‘m.

Nick Cave op de zaterdag trouwens, zie ik op z’n website.

• Leuk
Waarderingen: DirkG, Joslittel en elo
Netjes hoor. Maar BKS trekt me wel niet echt persoonlijk, ondanks de headliners. Nogal een hoog 'zie mij hier eens rondlopen'-gehalte. Niettemin, vet!
Ik ben nog nooit op BKS geweest en zonder een hele discussie te starten, maar dat gehalte lijkt mij op de andere grote festivals toch net zo hoog of zelfs hoger (zoals op een LL)?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Mimi

Haha ik heb dit oprecht nog nooit iemand horen zeggen.
Als er ergens wel een hoog 'zie mij hier eens rondlopen' gehalte is, dan is dat op Lowlands en DTRH en niet op BKS

Vergeleken met welke festivals? Ik vind BKS namelijk juist zo leuk omdat ik vind dat je dat daar bijna niet hebt, en dat mensen vooral voor de muziek komen vergeleken met een DTRH bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: Mimi, Patje en Greyhound
Wat een heerlijke line-up wow het is een tijd geleden dat ik deze reactie had bij BKS maar dit is echt een kanshebber zo

Piknik i Parken is trouwens met David Byrne gekomen. Had dus niet veel uitgemaakt.
Ik vermoed dat ze die show alleen overdekt spelen. En daarvoor is de TWO te klein. Jammer, dan zal ik toch een van z'n eigen shows moeten zien mee te pakken in Europa.

Headliners zijn op BKS nooit zo belangrijk voor mij & ben op zich niet zo'n Jack White of Gorillaz fan, maar toch blij dat er nu tenminste zaken staan die ik wel een kans wil geven om me live te overtuigen & ik niet perse onmiddellijk wil skippen (zoals bijvoorbeeld Eefje De Visser, Disclosure, Oscar & The wolf).
Precies! Dat zou zo maar eens voor het eerst junnen worden dat ik headliner op de ONE ga zien.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Vergeleken met welke festivals? Ik vind BKS namelijk juist zo leuk omdat ik vind dat je dat daar bijna niet hebt, en dat mensen vooral voor de muziek komen vergeleken met een DTRH bijvoorbeeld.
Ja echt precies dit. Op BKS komen mensen voor de muziek en het relaxte sfeertje. De modeshow en drugs die bij veel mensen de boventoon voeren op een Lowlands of DTRH is veel meer randzaak bij BKS.

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Niet verwacht dit. Nick Cave heerlijk weer te zien en benieuwd naar gorillaz. Sef en Ethel Cain fijne boeking. Mis nog wel wat in de breedte maar dat komt wel goed bij de volgende drop. (De meer poppie indie)

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
BKS staat al een tijdje op mijn vizier om een keer te bezoeken, maar met deze drop headliners maken ze wel hele grote kans.
En dan eronder ook nog Tropical Fuck storm, Tramhaus, Wolf Alice, Blood Incantation.

Staan wel een paar namen tussen die ik juist het liefst hoop te ontwijken door naar een BKS, zoals een Mula B & Job Jobse.
Alvast welkom, Davidd. Met nog zo'n 90 namen te gaan ga jij je zeker wel vermaken

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en Davidd

Users who are viewing this thread