Best Kept Secret 2026

Niet mijn persoonlijke favorieten, maar wel 3 oprecht sterke headliners. Well done BKS! Geen matige dance act is sowieso een plus.

(Wolf Alice op het affiche achter Sef en Mula B is bijzonder)

• Leuk
Waarderingen: team-0
Zo dan, de grote headliners zijn terug van weggeweest! Dit zal ongetwijfeld samenhangen met een flinke prijsstijging.

Gorillaz en Nick Cave zijn altijd acts die ik zeker wil zien. Jack White ben ik wat minder fan van.

Verder blij met Mac DeMarco, Blood Incatation, Joey Valence & Brea. Tramhaus is ook altijd prima om erbij te hebben.
Hoop nog wel op wat meer interessante TWO namen, zoals we afgelopen jaren hadden met Slowdive, PJ Harvey.

In de undercard ook wel leuke namen: Getdown Services, Ata Kak, Tropical Fuck Storm, Men an Tol

Minpuntje: Hoog LL gehalte met Job Jobse, Sammy Virji, Sef, Mula B. Had absoluut niet gehoeven

Al met al wel een verrassende drop, erg leuke namen aan de bovenkant van de poster maar hopelijk nog wat goeie midcard namen erbij

Onverwacht degelijke headliners in vergelijking met de afgelopen paar jaar, maar ik koop er voorlopig geen tickets voor. Wel mooi dat Tropical Fuck Storm er hopelijk eindelijk echt eens speelt.

Headliners zijn op BKS nooit zo belangrijk voor mij & ben op zich niet zo'n Jack White of Gorillaz fan, maar toch blij dat er nu tenminste zaken staan die ik wel een kans wil geven om me live te overtuigen & ik niet perse onmiddellijk wil skippen (zoals bijvoorbeeld Eefje De Visser, Disclosure, Oscar & The wolf).

Zo hey! Echt onder de indruk van de namen die ze hebben kunnen strikken hoor. De 3 aan de bovenkant zijn natuurlijk ijzersterk, maar ook namen als Wolf Alice en Mac Demarco zijn vet hoor. En dan nog een paar leuke feestacts voor het doorsnee publiek met Sef en Job Jobse. Chapeau BKS. Kan Maurits een puntje aan zuigen!

Zullen er in het voorjaar zeker dagtickets beschikbaar zijn of hangt dat af van de verkoop van weekendtickets?

Ik wil in ieder geval de dag met Jack White doen.

Amai, wat een rijtje headliners! Vrouwlief kent er niks van dus zal hem wel niet worden voor ons, maar hulde aan de boekers 👍

Heel blij mee! Jack White kan met z'n back catalogue een geweldige show neerzetten. Gorillaz natuurlijk ook én een veelbelovend nieuw album. Ncik Cave heb ik nooit goed kunnen trekken, maar ga ik eindelijks een proberen. Virji en Jobse zie ik graag op BKS, want op LL overhyped, daar skip ik zulke namen.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Joslittel
BKS staat al een tijdje op mijn vizier om een keer te bezoeken, maar met deze drop headliners maken ze wel hele grote kans.
En dan eronder ook nog Tropical Fuck storm, Tramhaus, Wolf Alice, Blood Incantation.

Staan wel een paar namen tussen die ik juist het liefst hoop te ontwijken door naar een BKS te gaan, zoals een Mula B & Job Jobse.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread