Sorry maar niet eens. Je betaalt een bepaald bedrag voor een kaartje, en dat moet een bepaalde waardere vertegenwoordigen. En als je headliner dan op meerdere plekken in het land elders te zien is dan vind ik die € 140,00 steeds minder te verantwoorden naar je publiek toe. Idem geld idd voor een Soulwax als headliner, daar kan je gewoon niet zomaar mee wegkomen als je daar dit soort bedragen voor vraagt. En laten we eerlijk zijn, de rest van het affiche maakt het ook niet meer waard.
Even metaforisch. Als een frietje zonder bij een Cafetaria A € 5,00 kost, en je eet later bij Cafetaria B een frietje met mayonaise voor € 50,00 dan zou ik me toch bij Cafetaria B bekocht voelen. En dan de uitbater van cafetaria B wel zeggen "ja maar er zit wel mayonaise bij", dan vind ik dat verschil nog steeds niet goed te praten.
En dan is de kans nog groot dat ik volgend jaar bij Cateria C dat ik voor het zelfde geld een friet met mayo, saté, 3 snacks, 2 drankjes, een ijsje en daarna een ijsje mag zoeken.