Best Kept Secret 2025

Op wat van grootte moeten we ze schatten? mid- of undercard?
Zal volgens mij undercard zijn. Tien jaar van de radar verdwenen. Met één album op de teller. Ze werken wel aan nieuwe muziek.

Ik heb het geluk gehad om ze in 2011 live te zien. Echt een geweldig optreden. Dus zeker checken op Bks zou ik zeggen.

• Leuk
Waarderingen: wessah en desvenne
Denk op de plek waar Young Marco en KI/KI geprogrammeerd stonden ja
Idealiter wel. Met de 4 grootste namen op vrijdag wordt het volgens mij zoiets:

Barry Can't Swim (ONE) > L'impératrice (TWO) > Eefje (ONE) > Nia Archives (TWO)

Al zouden Barry en L'impératrice eventueel nog kunnen wisselen.

Idealiter wel. Met de 4 grootste namen op vrijdag wordt het volgens mij zoiets:

Barry Can't Swim (ONE) > L'impératrice (TWO) > Eefje (ONE) > Nia Archives (TWO)

Al zouden Barry en L'impératrice eventueel nog kunnen wisselen.
Dansen zal je! ;-)

Nu ja, vrijdag is meestal wel een achtergestoken kindje, maar vorig jaar had die eerste festivaldag tenminste nog een St. Vincent als grote TWO naam. Die ontbreekt vooralsnog.

Het zou kunnen dat de St. Vincent-naam nog moet worden aangekondigd. Qua lettertype op de poster zou het nog om Nilufer Yanya of The Dare kunnen gaan op die plekken.

Één ding moeten we ze nageven; ze weten het forum wel weer te boeien :p
Zoveel emotie, speculatie en dan tussendoor vreugdevolle verklaringen van nieuwe ontdekkingen en onverwachte mustsees. Leuk!

In eerste instantie was ik teleurgesteld. Late aankondigingen, inkoppers die misten en dan zit je plots met een lijst woorden die je vrijwel niets zegt.
Beste medicijn? Lekker inluisteren, inlezen, even her en der wat live-filmpjes kijken, een recente setlist afspelen. Inmiddels zit ik toch zeker wel 100+ luister-uurtjes diep en zijn er zo veel acts bij gekomen die ik zou willen zien. M'n BKS mapje op Spotify is al goed gevuld met verwachte setlists & best-of's. :cool:

En niet te vergeten dat er nog genoeg albums uit moeten komen!

Forumvraagje:
Welke releases van de BKS acts kijk jij naar uit?

Ik gok dat velen niet eens op de hoogte zijn. ;)

Zoveel emotie, speculatie en dan tussendoor vreugdevolle verklaringen van nieuwe ontdekkingen en onverwachte mustsees. Leuk!

In eerste instantie was ik teleurgesteld. Late aankondigingen, inkoppers die misten en dan zit je plots met een lijst woorden die je vrijwel niets zegt.
Beste medicijn? Lekker inluisteren, inlezen, even her en der wat live-filmpjes kijken, een recente setlist afspelen. Inmiddels zit ik toch zeker wel 100+ luister-uurtjes diep en zijn er zo veel acts bij gekomen die ik zou willen zien. M'n BKS mapje op Spotify is al goed gevuld met verwachte setlists & best-of's. :cool:

Forumvraagje:

Jacob Alon 30 mei
Djo 4 april
En die van SPELLLING inderdaad

Forumvraagje:

Jacob Alon! Vind de eerste singles echt heel goed, kan zomaar 1 vd albums van het jaar worden

Users who are viewing this thread