Best Kept Secret 2025

Zelfs als je de vrijdag en zaterdag bij elkaar optelt, is die zondag nog beter. Heel bijzondere keuze om weinig klappers op die dagen te zetten.

Begin steeds meer te vrezen voor bks als je naar de dagindeling lijkt, alleen de zondag rechtvaardigd enigzins de ticketprijs

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
End Of The Road en Green Man in de UK lukt het op deze manier en die tickets zijn ook niet goedkoop. Into The Great Wide Open is ook duur en verkoopt gelijk uit, met minder grote namen. Het gaat er vooral om of BKS voor voldoende mensen op deze manier, met kleinere namen dan een DRH en ook met kleinere namen dan in het recente verleden, alsnog aantrekkelijk is. Voor mij in ieder geval wel, en hopelijk voor zo'n 25.000 mensen met mij. :)

Even een reshuffle van mijn wensenlijst. Ik heb me beperkt tot 2 zeker zien per dag.

Vrijdag
Zeker: Eefje de Visser, Droom Dit,
Wil ik ook niet missen: Kabeaushé, Brihang, Nilüfer Yanya
Als het ff kan ook: Daniela Pes, Divorce, Frost Children, Nia Archives, the Dare

Zaterdag
Zeker: Soulwax, Jasmine.4.T
Als het ff kan ook: TV on the Radio, Jacob Alon, Kae Tempest, Kneecap, Lael Neale, the Streets,
Omdat het kan?: Witch, King Hannah, Lucy Dacus

Zondag
Zeker: Magdalena Bay, Youth Lagoon
Wil ik ook niet missen: Michael Kiwanuka, Fcukers, Big Special,
Als het ff kan ook: Blanco White, Brass Rave Unit, Djo, Spelling

Op Vrijdag en zondag zullen we pijnlijke keuzes moeten maken. Afhankelijk van het blokkenschema natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Big Special zie ik veel terugkomen. Terecht wegens sterk album, maar viel me live toch tegen.

• Leuk
Waarderingen: wil
Big Special zie ik veel terugkomen. Terecht wegens sterk album, maar viel me live toch tegen.
Ik ben benieuwd naar deze act, maar las dat ze live enkel met een zanger en drummer spelen en de rest van de muziek op een bandje wordt gespeeld.
Is dat nog steeds zo? Zou erg jammer zijn

Mijn voorlopige lijstje:

Vrijdag
Must sees: Daniela Pes, Snapped Ankles, Nilufer Yanya
Ook graag zien: Cassandra Jenkins, Glass Beams, Horsegirl, Droom Dit, Eefje de Visser

Zaterdag
Must sees: TV on the Radio, King Hannah
Ook graag zien: Soulwax, Jacob Alon, Christian Lee Hudson, Lucy Dacus, Remy van Kesteren, Ugly, Kneecap

Zondag
Must sees: Wilco, Michael Kiwanuka, Magdelena Bay
Ook graag zien: Big Special, Deftones, Dummy, Elephant, Fcukers, Spellling, TAGABOW, This is Lorelei, Waxahatchee, Youth Lagoon

Op zaterdag toch wat meer dan ik dacht. Maar zondag is de belangrijkste dag.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread