Best Kept Secret 2025

mees

Randprogramma
9 jan 2020
146
225
Ik gok op zoiets:

Vrijdag
Fontaines DC
Robyn - Caribou - Clairo - Ezra Collective - Eefje De Visser

100 Gecs - Illuminati Hotties - Suuns - Personal Trainer - Wunderhorse - The Lemon Twigs - Sohn - Hinds​

Zaterdag
Underworld
Father John Misty - Roisin Murphy - Wilco - Froukje

Meltheads - Fat Dog - Nilufer Yanya - Porridge Radio - Bar Italia - King Hannah - Mdou Moctar​

Zondag
The XX
Four Tet - Feist - Little Simz - Big Thief

Arooj Aftab - Brutus - Clipping - Porches - Honeyglaze - Tropical Fuck Storm - Deadletter - Nubya Garcia - Yard Act​
Ik teken hier voor
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.179
7.080
Fantastische (under)card maar voor mij persoonlijk geen interessante headliners.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
511
485
Gisteren bij de Algerijnse band Imarhan geweest in een best volle en bezwete Ekko. Na de eerste helft dacht ik: lekker loom, mooi op de plek van Tinariwen twee jaar terug. Na de wat uitbundigere tweede helft: een zwetende Secret zou ook mooi zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
In NL staan die in de Afas. Of hopelijk op South Of Heaven. Inmiddels wel helemaal siked vanwege de grunts van Åkerfeldt in de 47 seconden van dat nieuwe nummer.
Ja ik heb nog altijd een haatliefde met metal in het algemeen. Opeth vind ik dan ook muzikaal echt wel vet, maar zodra het grunten té wordt, wordt het voor mij al heel snel gimmicky. Heb hetzelfde met Gojira bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Ze hebben ook Amenra geboekt. Opeth doet al drie albums lang geen grunts meer. Dus wat mij betreft past het prima.
Ik denk vooral dat Opeth een heel stuk duurder is dan Amenra en zeker dan Terzij de Horde. Waarschijnlijk is dat BKS niet de investering waard in verhouding tot het effect op de kaartverkoop. Het is niet dat Opeth fans opeens massaal naar BKS gaan als ze de rest van de lineup zien.
 

altjesper

Playlistbediener
15 jun 2023
6
8
Ik gok op zoiets:

Vrijdag
Fontaines DC
Robyn - Caribou - Clairo - Ezra Collective - Eefje De Visser

100 Gecs - Illuminati Hotties - Suuns - Personal Trainer - Wunderhorse - The Lemon Twigs - Sohn - Hinds​

Zaterdag
Underworld
Father John Misty - Roisin Murphy - Wilco - Froukje

Meltheads - Fat Dog - Nilufer Yanya - Porridge Radio - Bar Italia - King Hannah - Mdou Moctar​

Zondag
The XX
Four Tet - Feist - Little Simz - Big Thief

Arooj Aftab - Brutus - Clipping - Porches - Honeyglaze - Tropical Fuck Storm - Deadletter - Nubya Garcia - Yard Act​
Als de line-up ook maar iets op dit lijkt koop ik direct kaartjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi en Jelle

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
511
485
Kneecap daar in het voorprogramma, maar na een zegetocht op DTRH dit jaar zal dat eerder Lowlands worden lijkt me.

Nog wat acts die er van mij bij mogen vanwege fijne platen dit jaar: Crack Cloud, Waxahatchee, DIIV, De Baron, Sheherazaad, Friko, Real Estate, Bill Ryder-Jones, Mount Kimbie, King Hannah, Wand
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken