Best Kept Secret 2025

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
133
131
In de categorie goede platen doe mij ook maar Cindy Lee, Helado Negro, Beth Gibbons, Tapir!, Kiasmos, Cassandra Jenkins, Nilüfer Yanya, Nala Sinephro, Kim Gordon, A.G. Cook en Julia Holter.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.496
2.633
In de categorie goede platen doe mij ook maar Cindy Lee, Helado Negro, Beth Gibbons, Tapir!, Kiasmos, Cassandra Jenkins, Nilüfer Yanya, Nala Sinephro, Kim Gordon, A.G. Cook en Julia Holter.
Laat ze met Beth Gibbons maar hetzelfde doen als dit jaar met PJ Harvey. Op een mooie plek in de TWO. Als is haar set niet de meest gemakkelijke voor een festival; haar concert in Utrecht was geweldig.
 

Broccoli Rob

Randprogramma
18 aug 2017
113
248
In de categorie goede platen doe mij ook maar Cindy Lee, Helado Negro, Beth Gibbons, Tapir!, Kiasmos, Cassandra Jenkins, Nilüfer Yanya, Nala Sinephro, Kim Gordon, A.G. Cook en Julia Holter.
Zo, net het album Diamond Jubilee van Cindy Lee ontdekt, wat een plaat!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.496
2.633
Vampire Weekend lijkt me toch wel een headliner op BKS.
Dat denk ik ook, al vraag ik me ook wel af het momentum er nog is. De AFAS-show is nog niet uitverkocht en die nieuwe plaat bevat ook niet echt nummers die veel airplay hebben gekregen. Ik zou ze graag op BKS zien, maar verwacht eigenlijk dat Mojo ze ergens als een sub neer gaat zetten.

Mijn huidige gok zou zijn: Fontaines DC, Cigarettes After Sex, Jack White.
Die laatste vooral omdat hij op Lowlands een logische vervanger was geweest voor QOTSA. Dat dit niet is gebeurd kan erop wijzen dat White al voor 2025 voor een ander festival gestrikt is, waarmee Mojo niet kan of wil schuiven.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.740
1.302
Dat denk ik ook, al vraag ik me ook wel af het momentum er nog is. De AFAS-show is nog niet uitverkocht en die nieuwe plaat bevat ook niet echt nummers die veel airplay hebben gekregen. Ik zou ze graag op BKS zien, maar verwacht eigenlijk dat Mojo ze ergens als een sub neer gaat zetten.

Mijn huidige gok zou zijn: Fontaines DC, Cigarettes After Sex, Jack White.
Die laatste vooral omdat hij op Lowlands een logische vervanger was geweest voor QOTSA. Dat dit niet is gebeurd kan erop wijzen dat White al voor 2025 voor een ander festival gestrikt is, waarmee Mojo niet kan of wil schuiven.
Ik las dat Jack White enkel de 3 scandinavische shows doet, omdat hij daarna vrij snel terug naar de US moet en daarom de late Augustus festivals niet doet. Dus ik zou er niet te veel conclusies uit trekken

Al zou Jack White voor mij na Chemical brothers, Oscar & The Wolf, Aphex Twin, Disclosure, Paolo Nutini en Justice meer dan welkom zijn!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: zero

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.496
2.633
Ik las dat Jack White enkel de 3 scandinavische shows doet, omdat hij daarna vrij snel terug naar de US moet en daarom de latste Augustus festivals niet doet. Dus ik zou er niet te veel conclusies uit trekken

Al zou Jack White voor mij na Chemical brothers, Oscar & The Wolf, Aphex Twin, Disclosure, Paolo Nutini en Justice meer dan welkom zijn!
Zou kunnen.

Volgens zijn tourschema heeft hij na die drie shows in Scandinavië pas in oktober weer een show in de VS staan (Desert Daze, waar CAS als andere headliner staat), maar hij kan goed andere verplichtingen hebben.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.779
3.107
Zou kunnen.

Volgens zijn tourschema heeft hij na die drie shows in Scandinavië pas in oktober weer een show in de VS staan (Desert Daze, waar CAS als andere headliner staat), maar hij kan goed andere verplichtingen hebben.
Nee heb dit verhaal ook voorbij zien komen. Volgensmij had Cabaret Vert het naar buiten gebracht. Zal dus geen voorbode zijn voor volgend jaar.
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
28
13
Weet iemand tot hoe lang het aanbod er ongeveer is om kaartjes te kopen voor de prijs van dit jaar? 😄 Is dat tot de reguliere verkoop einde van het jaar of sluit dat eerder?
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.496
2.633
Weet iemand tot hoe lang het aanbod er ongeveer is om kaartjes te kopen voor de prijs van dit jaar? 😄 Is dat tot de reguliere verkoop einde van het jaar of sluit dat eerder?
Niet helemaal duidelijk, maar afgelopen jaar stopte het aanbod kort voor de bekendmaking van de eerste namen en de echte verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
131
206
Dat denk ik ook, al vraag ik me ook wel af het momentum er nog is. De AFAS-show is nog niet uitverkocht en die nieuwe plaat bevat ook niet echt nummers die veel airplay hebben gekregen. Ik zou ze graag op BKS zien, maar verwacht eigenlijk dat Mojo ze ergens als een sub neer gaat zetten.
Airplay is denk ik niet heel relevant voor een festival als BKS. Op RYM doet het stemmenaantal niet onder voor de rest van hun albums, bv.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.496
2.633
Airplay is denk ik niet heel relevant voor een festival als BKS. Op RYM doet het stemmenaantal niet onder voor de rest van hun albums, bv.
Dat klopt wel, maar je merkte dat er met Harmony Hall en This Life wel wat meer te doen was rondom die band. Dat ontbreekt nu met het nieuwste album.

Ik heb veel zin in hun concert in de AFAS later dit jaar, maar vind het wel een teken dat dit concert nog niet uitverkocht is (vergelijk dat met Fontaines DC die al voor de album-release al 2 keer de AFAS uitverkopen).
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken