Best Kept Secret 2025

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.123
769
Ik bedoel niet perse als afsluiter van TWO hoor. Maar wel: geef hem eens de ruimte om verschillende sets op verschillende plekken te geven.
Lijkt mij ook wel wat. Eén intieme akoestische set op een heel klein podium, één keer solo waarbij hij ouderwets alle instrumenten loopt zoals hij dat in de theaters ooit deed en één keer met full band in de TWO.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
515
486
Ja precies, en gezien zijn muziek mag dat allemaal wel overdag (akoestisch dan liever wel - kan ook wat later op de avond - bij Muziekgieterij i.p.v. Casbah).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.505
2.648
Ja precies, en gezien zijn muziek mag dat allemaal wel overdag (akoestisch dan liever wel - kan ook wat later op de avond - bij Muziekgieterij i.p.v. Casbah).
Zou geweldig zijn, al is Muziekgieterij hiervoor natuurlijk veel te klein. Maar dat was the Casbah ook!
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
135
207
Spinvis werd hier genoemd. Echt zo'n act die ik totaal niet vat. Ik krijg er zelfs jeuk van. Zo saai.
Een van mijn hoogtepunten van de afgelopen jaren BKS was Kom Terug bij The Floor. Ik weet niet meer wie deze draaide, maar toen viel me op dat het door veel mensen meegezongen werd. Dat was zo'n moment dat ik weer eens dacht: jullie zijn echt mijn soort mensen! <3

(En dat terwijl Kom Terug verre van mijn favoriet van hem is)
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
45
59
Een van mijn hoogtepunten van de afgelopen jaren BKS was Kom Terug bij The Floor. Ik weet niet meer wie deze draaide, maar toen viel me op dat het door veel mensen meegezongen werd. Dat was zo'n moment dat ik weer eens dacht: jullie zijn echt mijn soort mensen! <3

(En dat terwijl Kom Terug verre van mijn favoriet van hem is)
Hahahaha ja dat was vpro flowerboy van alle mensen nog wel, inderdaad memorabel momentje
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.123
769
Na alle positieve reacties op LL: Big Thief volgend jaar terug, en dan op de Slowdive/PJ Harvey-spot op TWO met een set van 1,5 uur?
Tegen die tijd zal dat nieuwe werk er wel moeten liggen?
Yes please. Al twee keer fantastisch in de (late?) middag in de TWO, mag van mij prima nog een slot later krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken