Best Kept Secret 2025

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.124
769
Nee gewoon even 2 jaartjes geen NL festival aub.
Stonden ze vorig jaar ook ergens? Mijn laatste keer op een NL festival was BKS 2022, dus wat mij betreft zijn ze in 2025 weer zeer welkom. Zeker met nieuw materiaal!

Edit: zaalshow mag ook natuurlijk. Beter zelfs.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.867
6.106
Stonden ze vorig jaar ook ergens? Mijn laatste keer op een NL festival was BKS 2022, dus wat mij betreft zijn ze in 2025 weer zeer welkom. Zeker met nieuw materiaal!

Edit: zaalshow mag ook natuurlijk. Beter zelfs.
Naar mijn idee zat het dichter op elkaar inderdaad, dat was ook de reden dat ik ze op Lowlands geskipt hebt. Maar je hebt gelijk zo raar zou het niet zijn, al is het 3x in 6 jaar tijd, inclusief corona jaren. Dus dan heb je 3x Big Thief gehad in 4 edities tijd, ik hoop op wat exotischer in dat geval.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.153
3.064
Geordie Greep(Black Midi) met zijn eerste single vandaag. Laat maar mooi naar de Muziekgieterij komen!
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Big Thief mag van mij volgend jaar wel headliner zijn, gewoon op de ONE. Ze komen inderdaad vaak, maar telkens weer met nieuw materiaal. En ze zijn simpelweg persoonlijke favorieten, dus ze kunnen mij eigenlijk niet vaak genoeg komen.
Andere headliners: The Smile en BoyGenius of Pulp en ik ben er weer bij!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.509
2.654
Big Thief mag van mij volgend jaar wel headliner zijn, gewoon op de ONE. Ze komen inderdaad vaak, maar telkens weer met nieuw materiaal. En ze zijn simpelweg persoonlijke favorieten, dus ze kunnen mij eigenlijk niet vaak genoeg komen.
Andere headliners: The Smile en BoyGenius of Pulp en ik ben er weer bij!
Ik zou met 3 namen uit het lijstje The Smile - Vampire Weekend - Big Thief - Pulp - Fontaines DC heel blij zijn hoor. Maar denk tegelijk dat Big Thief toch echt beter werkt in de setting van TWO.

Heb zelf het gevoel dat Big Thief op BKS hun ultieme festivalshow nog niet gegeven heeft. Die set in 2019 was te kort en in 2022 zat er veel spanning op die band. Bovendien deed het ook niet echt recht dat ze ingeklemd zaten tussen dEUS en Fontaines DC. Het zou die band wel echt recht doen om ze die hoge spot op TWO te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en elo

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
136
208
Ik heb Big Thief steeds gemist, dus wat mij betreft zijn ze welkom!
(Maar stiekem liever een Paradiso ofzo)
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
59
91
Big thief vond ik echt slaapverwekkend, maar natuurlijk kan niet elke band je ding zijn.
Ik hoop dan weer dat een band als Brutus eens op Best Kept kan passeren. Misschien niet volledig een BKS band, maar hun ijzersterke live reputatie weegt daar wel tegenop (plus als Amenra kan...).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.631
1.923
Ik wacht nog steeds op een passage van Deafheaven. Als de volgende plaat weer net zo shoegaze wordt als Infinite Granite zou dat ook prima moeten kunnen vind ik.
 
  • Winning
Waarderingen: DJ_Tjorre

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • JMWK