Best Kept Secret 2025

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
463
525
Als die poster die van Oasis rondzwerft toch niet fake mocht blijken te zijn mogen een aantal van die special guests van mij ook wel gelijk door naar BKS.IMG_1889.jpeg
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.015
168
No chance dit hierboven. Als we dan toch over FF festivals hebben. Laat van afgelopen Loose Ends dan maar Geo, Meltheads, Beige Banquet en DITZ doorkomen. Jammergenoeg gaat t eerder Master Peace, Hiqpy en Newdad worden BKS-van-nu kennende. Loose Ends was trouwens organisatorisch en qua techniek dikke chaos.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
463
525
No chance dit hierboven. Als we dan toch over FF festivals hebben. Laat van afgelopen Loose Ends dan maar Geo, Meltheads, Beige Banquet en DITZ doorkomen. Jammergenoeg gaat t eerder Master Peace, Hiqpy en Newdad worden BKS-van-nu kennende. Loose Ends was trouwens organisatorisch en qua techniek dikke chaos.
Goede shows van die 4 zaterdag dus zou zeker helpen bij de keuze om al dan niet kaartje te kopen. Had liever gezien dat ze aankondigingen hadden geskipt en niet de sets hadden ingekort. Hipqy stond er volgens mij dit jaar al.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
463
525
Fontaines een paar weken voor hun grote show in Londen als support act?? No way!
Special guest he 😀. Ach, in 2013 stonden de Arctic Monkeys ook op een beginnend Nederlands festival 2 dagen voor hun Glasto show en ik had 2 jaar geleden ook nooit gedacht dat Goldband LL zou afsluiten, dus ik reken nergens op, maar sluit ook niets meer vooraf uit.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.015
168
Goede shows van die 4 zaterdag dus zou zeker helpen bij de keuze om al dan niet kaartje te kopen. Had liever gezien dat ze aankondigingen hadden geskipt en niet de sets hadden ingekort. Hipqy stond er volgens mij dit jaar al.
Mee eens. Hiqpy kan gewoon 2 jaar achter elkaar komen, want het is n undercard act. Ik denk zelfs dat DITZ n beetje pissed was in t begin van de set. Laat Master Peace ajb ver weg van alles wat BKS is volgend jaar. Een bandje opzetten en dan wat meekwaken vond ik n beetje triest, met volledige band was t zoveel meer geweest, die liedjes van hem zijn echt aanstekelijk. Ook een leuke gast die t publiek goed weet op te zwepen. Hoe meer ik hierover zeg, hoe meer ik denk dat t de ideale act is voor BKS tegenwoordig.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.124
769
Limited tickets stopt al 10 september. Eerder dan gedacht toch? Vorige keer was het net voor de reguliere verkoop/line up dacht ik.
Bekijk bijlage 10123
Ik heb nu zo'n beetje via elk kanaal al gevraagd of ik ook deze tickets kan kopen en later een accommodatie kan boeken, maar ik krijg geen antwoord... Iemand hier die het weet? Vorig jaar kon het volgens mij wel - zelfs met voorrang - maar ik herinner me dat je in de jaren daarvoor echt alleen maar accommodaties incl. tickets kon boeken...
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.514
2.656
Ik heb nu zo'n beetje via elk kanaal al gevraagd of ik ook deze tickets kan kopen en later een accommodatie kan boeken, maar ik krijg geen antwoord... Iemand hier die het weet? Vorig jaar kon het volgens mij wel - zelfs met voorrang - maar ik herinner me dat je in de jaren daarvoor echt alleen maar accommodaties incl. tickets kon boeken...
10 september is wel opvallend vroeg. Komt er al wat vroeger nieuws aan, of gaat het wat harder dan verwacht met deze tickets?

Vorig jaar kregen degenen die al een ticket hadden voorrang bij het boeken van een accommodatie. Er was toen een aparte voorverkoop voor accommodaties voor tickethouders. Daarna volgende de reguliere verkoop (accommodatie incl. verplichte tickets).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.514
2.656
Ik heb de indruk dat de tekst op de website gewijzigd is.
Ik dacht dat er eerder stond dat reguliere verkoop eind van het jaar zou starten en verkoop van dagkaarten begin volgend jaar. Nu staat er overal "at a later date".
Gaat er dan inderdaad al eerder iets gebeuren?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.124
769
Ik heb de indruk dat de tekst op de website gewijzigd is.
Ik dacht dat er eerder stond dat reguliere verkoop eind van het jaar zou starten en verkoop van dagkaarten begin volgend jaar. Nu staat er overal "at a later date".
Gaat er dan inderdaad al eerder iets gebeuren?
Dit staat in de nieuwsbrief van vandaag:
“We expect to start our regular ticket sales, as well as sales of accommodations (including camper/caravan spots) at the end of this year. Day tickets for BKS25 will become available early 2025.”
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.514
2.656
Dit staat in de nieuwsbrief van vandaag:
“We expect to start our regular ticket sales, as well as sales of accommodations (including camper/caravan spots) at the end of this year. Day tickets for BKS25 will become available early 2025.”
Dat is inderdaad de oude tekst. Kunnen we dus nog een paar maanden speculeren!
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
116
202
Ik heb nu zo'n beetje via elk kanaal al gevraagd of ik ook deze tickets kan kopen en later een accommodatie kan boeken, maar ik krijg geen antwoord... Iemand hier die het weet? Vorig jaar kon het volgens mij wel - zelfs met voorrang - maar ik herinner me dat je in de jaren daarvoor echt alleen maar accommodaties incl. tickets kon boeken...
Dit was de mail van vorig jaar hierover.

1000034328.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: visdave34

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.124
769
Dit was de mail van vorig jaar hierover.

Bekijk bijlage 10131
Top, dank je wel! Vooral die P.S. in deze mail was eigenlijk een beetje de info die ik zocht. Had niet zoveel zin om nu al een groep van 6 of meer te moeten 'dwingen' een keuze te maken. Maar dan ga ik in ieder geval zelf alvast een ticket kopen (ervan uitgaande dat het dit jaar weer op dezelfde manier gaat).
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken