Best Kept Secret 2025

Ze mogen dan misschien alle mooie headliners stelen, maar het mooie terrein van de Beekse Bergen zullen ze nooit krijgen daar in Beuningen of Biddinghuizen! Ik weet niet of andere mensen hier er het zelfde over denken, maar mocht BKS ooit wegvallen dan zou ik eerder overstappen naar een kleiner festival zoals Misty Fields of Le Guess Who dan naar DTRH/Lowlands. Niks voor mij die grote parkeerplaatsfestivals.
Ik ben nog nooit op BKS geweest dus moeilijk te vergelijken, maar het terrein van DTRH beschrijven als een parkeerplaats is toch ook wel een beetje overdreven, niet?

Die bands zouden dat zelf ook niet moeten willen.
Eens. En ik denk oprecht ook dat het beter was geweest voor Fontaines D.C. met het oog op het opbouwen van een legacy/fanbase in Nederland als ze headliner waren geweest op BKS dan als ze een sub zijn op Lowlands. Niet eens omdat ik salty ben, ook al ben ik natuurlijk wel salty.

• Leuk
Waarderingen: Elmer en noid
Ik ben nog nooit op BKS geweest dus moeilijk te vergelijken, maar het terrein van DTRH beschrijven als een parkeerplaats is toch ook wel een beetje overdreven, niet?
Dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar het voelt wel echt meer aan als gewoon een grasveld t.o.v. het BKS-terrein wat gewoon echt mooi is.

• Leuk
Waarderingen: noid
Het is mij niet geheel duidelijk of opa nu heel blij is met Deftones of net heel erg beledigd...
Bij Deftones denk ik altijd aan een recensie in Uncut: "great album if you're 16 and no afraid to fall of your skateboard". Ik ben 53 en ben na een ongeluk rijkelijk voorzien van staal in éên been... Los daarvan is het m.i. een volkomen irrelevante band. Werkelijk geen idee at die op BKS doen.

• Haha
Waarderingen: dfrvanloon
Ze mogen dan misschien alle mooie headliners stelen, maar het mooie terrein van de Beekse Bergen zullen ze nooit krijgen daar in Beuningen of Biddinghuizen! Ik weet niet of andere mensen hier er het zelfde over denken, maar mocht BKS ooit wegvallen dan zou ik eerder overstappen naar een kleiner festival zoals Misty Fields of Le Guess Who dan naar DTRH/Lowlands. Niks voor mij die grote parkeerplaatsfestivals.
Meerdere keren op zowel bks als dtrh geweest maar die vergelijking gaat dus echt niet op haha, terrein van dtrh is minstens zo mooi en bijzonder als dat van bks. Allebei aan het water en in het bos. Verschil is misschien dat je op dtrh minder op asfalt loopt en niet uitkijkt op een vakantiepark zoals bij bks

• Leuk
Waarderingen: Steve
Meerdere keren op zowel bks als dtrh geweest maar die vergelijking gaat dus echt niet op haha, terrein van dtrh is minstens zo mooi en bijzonder als dat van bks. Allebei aan het water en in het bos. Verschil is misschien dat je op dtrh minder op asfalt loopt en niet uitkijkt op een vakantiepark zoals bij bks
Een mooie parkeerplaats. 😀

Ik ben ook op DTRH geweest, in 2018, en ik vond het terrein dus echt 3 keer niks. Ik kan me overigens ook niet echt "bos" herrinneren op DTRH, behalve op de camping, maar het is ook alweer een tijdje geleden. Ik vind het meer op DTRH ook heel open en bloot aanvoelen waardoor het terrein heel wijd aanvoelde maar er alsnog een bottleneck was tussen de mainstage en die bierkraam bij het water. Op BKS voelt het iets meer besloten door het dichtere bos en het kleinere meer, maar zijn (t.o.v. DTRH 2018 iig) de looplijnen naar mijn idee wel iets beter. Maar goed, genoeg andere festivals gehaat. Zin in BKS25!

• Leuk
Waarderingen: selurxela en noid
Ik vind het overigens wel echt frustrerend dat Mojo/Lowlands er met alle grote alternatieve namen van door gaat en FF schijnbaar niks gunt, maar dat het vervolgens totaal niet besteed is aan het gemiddelde publiek op Lowlands. Misschien is het de eind 20er bubbel waarin ik zit, maar van al mijn vrienden/collega's die naar Lowlands gaan hoor ik alleen dat ze Goldband/Jeugd/FredAgain/PeggyGou teringvet vonden en verder vooral gezopen hebben. Echt zonde om aan zo'n festival dan The Smile of Fontaines D.C. te verliezen, al denk ik dat Fontaines dan wel weer zou passen op LowLowlands
Dit ligt dan ook wel heel erg aan je bubbel hoor. De reden dat ik naar Lowlands ga is o.a. juist dat er artiesten als The Smile, IDLES, Spinvis, The National, Wunderhorse, King gizzard etc. staan.
En met mij vele andere liefhebbers te vinden op LL. Sterker nog het was bij dit soort artiesten gewoon druk afgelopen jaar met een fijne sfeer. Dus je opmerking is erg kort door de bocht.. Ja er komen mensen voor EDM acts of de Goldbands van deze wereld op LL af, maar er zijn genoeg muziek liefhebbers te vinden op Lowlands die vinden dat er veel goede artiesten elk jaar te vinden zijn. Dus niks zondes aan dat die artiesten gewoon ook op Lowlands staan.

Dit ligt dan ook wel heel erg aan je bubbel hoor. De reden dat ik naar Lowlands ga is o.a. juist dat er artiesten als The Smile, IDLES, Spinvis, The National, Wunderhorse, King gizzard etc. staan.
En met mij vele andere liefhebbers te vinden op LL. Sterker nog het was bij dit soort artiesten gewoon druk afgelopen jaar met een fijne sfeer. Dus je opmerking is erg kort door de bocht.. Ja er komen mensen voor EDM acts of de Goldbands van deze wereld op LL af, maar er zijn genoeg muziek liefhebbers te vinden op Lowlands die vinden dat er veel goede artiesten elk jaar te vinden zijn. Dus niks zondes aan dat die artiesten gewoon ook op Lowlands staan.
Duidelijk, dan heb ik daar een verkeerd beeld van.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Op DTRH en Lowlands zijn er ook genoeg bezoekers die voor de bands komen ipv sfeer en feest. Alleen zijn dat er bij BKS in verhouding een stuk meer heb ik het idee.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Weet iemand hier of het toegestaan is om tentjes bij een camper te zetten? Ik heb het vaker gezien, maar kan het nergens terugvinden op de site van BKS. Thanks!

Over campers gesproken: We willen misschien nog een camperplek nemen maar hebben tot nu toe misgegrepen bij de pre-sales (ook al hebben we wel al tijdens de vorige editie onze tickets voor 2025 gekocht). Is dat met de algemene sale nog een beetje te doen?

Over campers gesproken: We willen misschien nog een camperplek nemen maar hebben tot nu toe misgegrepen bij de pre-sales (ook al hebben we wel al tijdens de vorige editie onze tickets voor 2025 gekocht). Is dat met de algemene sale nog een beetje te doen?
Geen idee, ze zijn tot nu toe snel weggegaan. Je kan alleen maar om 12u klaar zitten vrijdag en hopen! Dat had ik vandaag in ieder geval gedaan met resultaat 😀

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Op DTRH en Lowlands zijn er ook genoeg bezoekers die voor de bands komen ipv sfeer en feest. Alleen zijn dat er bij BKS in verhouding een stuk meer heb ik het idee.
Ja daar heb je (denk ik) helemaal gelijk in hoor. Is ook voor mij een grote reden om hooplijk nog een keer naar BKS te gaan.

• Leuk
Waarderingen: noid
Ik ben ook op DTRH geweest, in 2018, en ik vond het terrein dus echt 3 keer niks. Ik kan me overigens ook niet echt "bos" herrinneren op DTRH, behalve op de camping, maar het is ook alweer een tijdje geleden. Ik vind het meer op DTRH ook heel open en bloot aanvoelen waardoor het terrein heel wijd aanvoelde maar er alsnog een bottleneck was tussen de mainstage en die bierkraam bij het water. Op BKS voelt het iets meer besloten door het dichtere bos en het kleinere meer, maar zijn (t.o.v. DTRH 2018 iig) de looplijnen naar mijn idee wel iets beter. Maar goed, genoeg andere festivals gehaat. Zin in BKS25!
Ik ga sowieso elk jaar naar BKS en vaak om het jaar naar DTRH, maar poeh die terreinen vergelijken vind ik nog lastig. Misschien dat DTRH die nog net voor me wint. Er is nog meer te ontdekken op het terrein en het is nog gemakkelijker om een duik te nemen vlakbij/op het terrein. Bij BKS is het toch of op de camping of een heel stuk verderop op het terrein.

Anderzijds voelt BKS wel nog meer als thuiskomen, mede omdat ik er vaker ben geweest. Maar goed, allebei zijn absolute toppers qua terrein voor mij.

• Leuk
Waarderingen: Vantola

Users who are viewing this thread