Best Kept Secret 2025

Hier ook met meerdere personen ingeschreven maar nog geen code. Moeten we ons zorgen gaan maken?
Hier idem. Plus: vorige jaren wist je op voorhand de prijzen van de accomodaties BB. Nu niet, wat ervoor zorgt dat niet iedereen in onze groep al wil/kan beslissen. Nergens tarieven te vinden?

Inmiddels kunnen inluisteren en volgens mij zitten in deze lichting al veel namen voor de Casbah. Dat is over het algemeen niet perse aan mij besteed, maar vind Sailor Honeymoon op het eerste gehoor beste leuk. Verder kende ik Gouge Away (!) nog niet, en begin ik ook veel zin te krijgen in Deftones.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en dfrvanloon
Nee, want ook in de reguliere sale zul je makkelijk aan tickets kunnen komen.
Tickets zijn er zeker nog. Maar het voelt zo lekker om al een ticket in de pocket te hebben. De code is net in mn mailbox gevallen. Ik zet DJO nog ff op en wacht tot ik ticket kan aftikken. Ik ga in m'n eentje dit jaar.

Laatst bewerkt:
Als ik op de eigen website van Deftones kijkt staat er dat ze op vrijdag op BKS spelen. Sub op de ONE dan?
Deftones, Kiwanuka, Waxahatchee, TV on the Radio, FCUKERS staan allemaal op de vrijdag op Primavera Porto. Voor al die namen wordt het voor BKS dus zaterdag of zondag, waarbij de zondag meestal beter past.
Caribou, Magdalena Bay en The Dare staan daarop donderdag en kunnen in principe nog op alle dagen.

Barry can't swim heeft ook de vrijdag op zijn website staan; de dag dat Eefje de ONE afsluit.

Ik wacht misschien het weer af en koop misschien n dagticket als ik weet dat de zon schijnt en het warm is: Deftones wil ik wel weer n keer meemaken.

Wordt Barry Can't Swim hier niet wat overschat ?

Ik snap dat de man een hype'je is, maar als je bijvoorbeeld ook kijkt naar de namen voor Rock Werchter, die niet alfabetisch, maar volgens grootte van de naam gerangschikt staan, dan staat hij daar momenteel als kleinste act van de dag. Onder Elbow en Beth Gibbons.

Ik zie die toch veel eerder de TWO afsluiten dan de ONE.

Hier idem. Plus: vorige jaren wist je op voorhand de prijzen van de accomodaties BB. Nu niet, wat ervoor zorgt dat niet iedereen in onze groep al wil/kan beslissen. Nergens tarieven te vinden?

Deftones, Kiwanuka, Waxahatchee, TV on the Radio, FCUKERS staan allemaal op de vrijdag op Primavera Porto. Voor al die namen wordt het voor BKS dus zaterdag of zondag, waarbij de zondag meestal beter past.
Caribou, Magdalena Bay en The Dare staan daarop donderdag en kunnen in principe nog op alle dagen.

Barry can't swim heeft ook de vrijdag op zijn website staan; de dag dat Eefje de ONE afsluit.
Dus geen ONE headliner dan... Barry...

Eefje - Kiwanuka- Deftones dus de headliners op de ONE. Wilco zou ook nog kunnen maar dan gok ik toch eerder op Deftones.
Een act als Deftones als headliner op BKS, mooi hoor. Ook omdat het weer eens een stijlbreuk is. Geen dance of indie.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en koekebakker
Wel het nieuwe lievelingetje onder de KINK FM doelgroep he? Die draaien toch al een hele tijd mee, apart dat die nu pas "ontdekt" worden, terwijl ze mega kopieerbare muziek maken die al vaker beter is uitgevoerd. Maar verder een prima band natuurlijk.
Die stonden in een jaar eerst in de kleine zaal van Doornroosje en een jaar later in een stijf uitverkochte grote zaal in Doornroosje.

Toffe act.

Wordt Barry Can't Swim hier niet wat overschat ?

Ik snap dat de man een hype'je is, maar als je bijvoorbeeld ook kijkt naar de namen voor Rock Werchter, die niet alfabetisch, maar volgens grootte van de naam gerangschikt staan, dan staat hij daar momenteel als kleinste act van de dag. Onder Elbow en Beth Gibbons.

Ik zie die toch veel eerder de TWO afsluiten dan de ONE.
Denk dat het ook veel beter past in de TWO?

Users who are viewing this thread