Best Kept Secret 2025

Niet te doen, dat wachten tot die eerste worp gedaan wordt. BTW Volgens betrouwbare bronnen (mijn onderbuikgevoel) komen Fcukers op de vrijdag Coney Island slopen. Ze staan iig op Primavera Porto line-up, nog niet bevestigd voor een specifieke dag.

Niet te doen, dat wachten tot die eerste worp gedaan wordt. BTW Volgens betrouwbare bronnen (mijn onderbuikgevoel) komen Fcukers op de vrijdag Coney Island slopen. Ze staan iig op Primavera Porto line-up, nog niet bevestigd voor een specifieke dag.
Is je onderbuik de afgelopen jaren op Coney Island geweest? Dat is alleen geschikt voor een DJ-set. Als ze komen zal dat toch op een andere stage zijn.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Ik ben overigens al sinds 2018 niet meer op BKS geweest, en omdat ik het nu weer overweeg ben ik wel benieuwd hoe de stages tegenwoordig zijn. Ik zie dat de THREE, FOUR & FIVE niet meer bestaan? Hoe verhouden de nieuwe stages zich tot de oude opzet? Qua indeling en grootte e.d.?

Fontaines zijn op Primavera toch geen headliner?
mwa, Primavera heeft twee Main Stages naast elkaar. Er staat op de poster 1 headliner, maar in de praktijk heb je dus veel meer artiesten met een zeer prominente spot op de Main Stage. Of je die nou ‘headliner’ noemt of niet. Maar snap je punt.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Timmetje
Ik ben overigens al sinds 2018 niet meer op BKS geweest, en omdat ik het nu weer overweeg ben ik wel benieuwd hoe de stages tegenwoordig zijn. Ik zie dat de THREE, FOUR & FIVE niet meer bestaan? Hoe verhouden de nieuwe stages zich tot de oude opzet? Qua indeling en grootte e.d.?
ONE en TWO zijn onveranderd. THREE is verdwenen. FOUR heet nu The Floor en is verplaatst naar het strand (waar THREE voorheen stond). The Secret is een beetje de nieuwe FIVE (iets groter, heb ik het idee).

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en JamesV

Users who are viewing this thread