Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu ja, uiteraard draait het om het totaalplaatje, maar 'Waarschijnlijk vallen de headliners weer tegen' is toch een hele uitspraak. Niet iets wat we voor 2022 ooit hadden gezegd, vlak voor de lineupdrop.
Ik gok deze namiddag aankondiging dat ze morgen om 11u komen.
En een relatief grote kans dat we hier op het forum vanavond al wel wat te weten komen als dat het geval is.
Snap best dat de afgelopen twee jaar wat tegenvielen (zeker met imo mismatches als Disclosure en Goldband/De Jeugd), maar met Beck/Christine and the Queens/The Libertines als headliners was het de jaren voor corona ook niet elk jaar een voltreffer. Al zou Froukje - Eefje de Visser - Idles persoonlijk ook wel heel mager zijn hoor
Ik gok deze namiddag aankondiging dat ze morgen om 11u komen.
En een relatief grote kans dat we hier op het forum vanavond al wel wat te weten komen als dat het geval is.
Amy and the sniffers
Badbadnotgood
Baxter Dury
Beeldjutters
Disclosure
English Teacher
Etran de L'air
Fatnotronic
Jop Vissers
Julie Byrne
Kalaallit Nunaat
Katy Kirby
Libianca
Library Card
Minyo Crusaders
PJ Harvey
Slow Pulp
Slowdive
St. Paul and the Broken Bones
The Mysterines
Water from your eyes
YHWH NAILGUN
BKS had de site bijna helemaal goed staan dit jaar. Maar de site maakt een plaatje automatisch aan op basis van een id-nummer dat automatisch omhoog gaat (dat kon je zien in de plaatjes die er al staan). Zo krijg je bij...
Nu ja, uiteraard draait het om het totaalplaatje, maar 'Waarschijnlijk vallen de headliners weer tegen' is toch een hele uitspraak. Niet iets wat we voor 2022 ooit hadden gezegd, vlak voor de lineupdrop.
Tja, de headliners van Primavera, DTRH en , tot nu toe, Roskilde vallen zacht gezegd ook nog al tegen dus het lijkt me gewoon vrij realistisch om op BKS niet opeens dikke (indie) namen aan de bovenkant te verwachten. De spoeling is met vrijwel alleen Fontaines nogal dun.
Tja, de headliners van Primavera, DTRH en , tot nu toe, Roskilde vallen zacht gezegd ook nog al tegen dus het lijkt me gewoon vrij realistisch om op BKS niet opeens dikke (indie) namen aan de bovenkant te verwachten. De spoeling is met vrijwel alleen Fontaines nogal dun.
Cymande is wel een nostalgische boeking, treden die nog op dan?
En zou Ela Minus dit keer wel de oversteek maken naar Europa? Die speelt tegenwoordig in Zuid Amerika al op sub niveau zag ik...
Heel mooi. Zou wel de eerste keer zijn dat BKS zo hard op herhaling inzet. Tramhaus, Sprints, Alex G, Hiqpy, Black Country New Road, Glass beams, Cmat, Cumgirl8, Sylvie Kreusch, English Teacher,... stonden er allemaal vorig jaar of het jaar ervoor al.
Al zou ik er wel blindelings voor tekenen! Maar dacht dat Lambrini Girls vorig jaar echt zowat een uitzondering was van een band die 2 jaar op rij komt.
Als @Dikke Pret de waarheid spreekt. Dan hebben we als eerste leaks:
- Wilco
- Nilufer Yanya
- Caribou
- L'impératrice
Die eerste 3 zijn meteen spot-on voor mij, en de 4e kan ook leuk worden. Daar moet niet al te veel meer bijkomen om die geleakte lijst van vorig jaar te overtreffen die hierboven nog eens gepost werd.