Best Kept Secret 2025

Is zover ik weet al jaren het geval, zelfs toen DTRH nog kleiner was en meer op BKS leek. Zelfs toen was de branding sterk dat BKS voor de muziekliefhebber is en DTRH voor het feestvarken.
Ietwat gechargeerd maar dat BKS wat meer hardcore muziek liefhebbers aantrekt kun je denk ik wel stellen.

Volgende week dus de eerste namen. M’n laatste gok voor de bovenkant:

ONE: Froukje - IDLES- LCD Soundsystem
TWO: Eefje de Visser - Wilco - Beach House.

Ietwat gechargeerd maar dat BKS wat meer hardcore muziek liefhebbers aantrekt kun je denk ik wel stellen.

Froukje als headliner op een major dat zich richt op muzieksnobs? Zelfs Goldband en de Jeugd stonden niet zo hoog....

Fontaines DC voor IDLES en een goed alternatief voor Froukje a.u.b.!

Froukje als headliner op een major dat zich richt op muzieksnobs? Zelfs Goldband en de Jeugd stonden niet zo hoog....
Het is maar een gokje hè. Op basis van haar succesvolle optreden op Lowlands, de trend naar meer Pop aan de bovenkant, maar Charli , Chapell etc te groot, te duur. Dus waarom dan geen NL variant? Persoonlijk vind ik Froukje ook een stuk minder plat dan de Jeugd en Goldband dus wellicht ook nog acceptabel voor de muzieksnobs. Het zou mij dus niet verbazen als BKS het met haar aandurft. Ik zou er ook zeker even gaan kijken.

Ik begin er zin in te krijgen om de eerste namen te horen. Wellicht een beetje teleurgesteld te worden en dan al snel nieuwe pareltjes te ontdekken.
Mijn gokje voor de line up:

Fontaines DC - James Blake - LCD soundsystem - Eefje de Visser
Anohni and the Johnsons - Sevdaliza - Magdalena Bay

• Leuk
Waarderingen: Martijn76 en voordiepaal

Users who are viewing this thread