Best Kept Secret 2025

In 2019 zal ik de zaterdagnacht ook wel nooit meer vergeten.
Eerst SOPHIE die me wegblies met haar onconventionele mix van pop en industrial.
Waarna Giant Swan besloot om de 200 man die in de SEVEN binnen konden compleet de vernietiging in te laten dansen. Waanzin was dat!

In 2019 zal ik de zaterdagnacht ook wel nooit meer vergeten.
Eerst SOPHIE die me wegblies met haar onconventionele mix van pop en industrial.
Waarna Giant Swan besloot om de 200 man die in de SEVEN binnen konden compleet de vernietiging in te laten dansen. Waanzin was dat!
Ja ik was daar ook. Waanzin ja. Mag wel terug komen , die SEVEN.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Als je ook kijkt naar de afgelaste 2020 editie stonden er met namen als Objekt, Simo Cell en Minimal Violence nog veel alternatieve elektronische namen. Daar is sinds corona toch zeker wel een verandering in gekomen...

Als je ook kijkt naar de afgelaste 2020 editie stonden er met namen als Objekt, Simo Cell en Minimal Violence nog veel alternatieve elektronische namen. Daar is sinds corona toch zeker wel een verandering in gekomen...
Precies. Nu lijkt het alleen nog enigszins geprogrammeerd te worden binnen die area en concept van Radio Radio

Even peilen, zijn er mensen hier die hopen op Charli xcx als headliner? Nou ben ik een relatief ouwe lul van 43, maar dit soort muziek raakt mij echt totaal niet. Is de kans aanwezig dat zij gaat headlinen? Luister nu wat hitjes van haar, maar het komt niet binnen. Zou passender zijn op DTRH of LL.

Even peilen, zijn er mensen hier die hopen op Charli xcx als headliner? Nou ben ik een relatief ouwe lul van 43, maar dit soort muziek raakt mij echt totaal niet. Is de kans aanwezig dat zij gaat headlinen? Luister nu wat hitjes van haar, maar het komt niet binnen. Zou passender zijn op DTRH of LL.
Eerlijk gezegd vooral om Mojo dwars te zitten als Fontaines inderdaad weggekaapt zou zijn...
Ik zou zeker een paar nummers gaan kijken, maar verwacht daarna toch door te gaan naar The Secret.

• Leuk
Waarderingen: El Plopsma
40 en voor mij hoeft het ook niet zo nodig, al zou ik er uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk wel gaan kijken. Beetje zoals bij Billie Eilish op Lowlands 2019, toch even zien wat het nieuwste ding is.

• Leuk
Waarderingen: El Plopsma

Nope, past gewoon veel beter op DTRH of Lowlands dus dat lijkt me een veel betere match :)

• Leuk
Waarderingen: noid en El Plopsma
Ouder dan 43 en ik ben helemaal voor, heb tot nu toe nog maar eenmaal de kans gezien om haar live te zien. Volg XCX al sinds 2011 dus een uitspraak als toch even zien wat het nieuwste ding is doet bij mij de wenkbrauwen toch enigszins fronsen.

• Leuk
Waarderingen: mees en Joss
Ik (vrouw eind 20) zou het zelf wel heel sick vinden en zou er zeker bij zijn! Ik vind haar niet per se géén BKS-artiest, maar snap ook wel dat het meer als lowlands-act word gezien. Is natuurlijk ook wel verandering in gekomen sinds haar laatste plaat.

Gij komt net kijken. Hier 57 jaar en sta dan waarschijnlijk vooraan om te genieten van Charli XCX.

• Leuk
Waarderingen: noid en voordiepaal
Hoop zelf eerder op de terugkeer van Carly Rae Jepsen.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en BeWario
Ouder dan 43 en ik ben helemaal voor, heb tot nu toe nog maar eenmaal de kans gezien om haar live te zien. Volg XCX al sinds 2011 dus een uitspraak als toch even zien wat het nieuwste ding is doet bij mij de wenkbrauwen toch enigszins fronsen.
Met 'het nieuwste ding' bedoelde ik niet de artiest, maar wel alles eromheen. De hype is dit jaar toch vele male groter dan in 2011-2023?

Met 'het nieuwste ding' bedoelde ik niet de artiest, maar wel alles eromheen. De hype is dit jaar toch vele male groter dan in 2011-2023?
Kan niet zoveel met het woord "hype", ze is iig populairder dan voorheen, maar dat geldt net zo goed voor bijvoorbeeld Fontaines D.C.. Ik hou mij zelf niet zo bezig met "alles eromheen".

Kan niet zoveel met het woord "hype", ze is iig populairder dan voorheen, maar dat geldt net zo goed voor bijvoorbeeld Fontaines D.C.. Ik hou mij zelf niet zo bezig met "alles eromheen".
Snap ik wel. Heb ik bij muziek waar ik sowieso al naar luister, zoals Fontaines, ook niet. Maar de muziek van Charli heb ik nooit echt geluisterd, maar door dit soort artikelen (https://3voor12.vpro.nl/artikelen/o...li-xcx-het-popfenomeen-van-het-jaar-werd.html) ben ik dit jaar iets nieuwsgieriger dan ik voorheen was.

• Leuk
Waarderingen: noid en zworp3

Users who are viewing this thread