Best Kept Secret 2025

Met natuurlijk wel als verschil dat The Chemical Brothers nog de moeite doet om met een fatsoenlijke productie op te komen draven. Die Disclosure DJ set kan je ook gewoon op Mysteryland zetten.
De Chemicals hadden inderdaad nog wel een stevige productie, maar als geheel viel die set me toch wel tegen. Maar nog altijd van een andere orde dan Disclosure. Dat was echt niet goed en waarschijnlijk de slechtste headliner van de afgelopen 10 BKS-edities.

Ik vind het nog veel meer schrikken om de naam Limp Bizkit hier te lezen...
Maarruh: nog geen aankondiging op de socials dat de namen morgen komen? Is er al iets te vinden op de website?
Misschien gewoon ergens deze week de namen zonder de vooraankondiging? En een keer zonder lek?

De Chemicals hadden inderdaad nog wel een stevige productie, maar als geheel viel die set me toch wel tegen. Maar nog altijd van een andere orde dan Disclosure. Dat was echt niet goed en waarschijnlijk de slechtste headliner van de afgelopen 10 BKS-edities.
Ja ik ben was er niet bij dus kan het niet beoordelen. Maar dat Disclosure de meest lamlendige headliner in tijden was kon ik vanuit huis ook wel meekrijgen ja

The Strokes zeggen hallo.

• Thinking
Waarderingen: wessah
The Strokes op BKS.. weet ik nog steeds niet of ik het echt dramatisch vond of stiekem wel gewoon vet. Maar dat laatste was dank denk ik vooral omdat ze er ‘gewoon’ stonden

The Strokes op BKS.. weet ik nog steeds niet of ik het echt dramatisch vond of stiekem wel gewoon vet. Maar dat laatste was dank denk ik vooral omdat ze er ‘gewoon’ stonden
The Strokes bevielen mij prima toen. Retestrak gespeeld door de band en Casablancas zong vrijwel foutloos. De dramatiek ontging mij in elk geval volledig maar goed, ik vond dat 'al dan niet gespeelde ergens van onder invloed zijnde' gedrag ook totaal niet storend.

The Strokes bevielen mij prima toen. Retestrak gespeeld door de band en Casablancas zong vrijwel foutloos. De dramatiek ontging mij in elk geval volledig maar goed, ik vond dat 'al dan niet gespeelde ergens van onder invloed zijnde' gedrag ook totaal niet storend.
Same, heb zelf echt de tijd van m'n leven gehad haha. Vooraan was het publiek lekker energiek. Heerlijk lopen schreeuwen en springen.

Vampire Weekend staat eind augustus in het VK op een festival, dat lijkt me dan Lowlands te worden voor hun.

• Verdrietig
Waarderingen: visdave34
Vampire Weekend staat eind augustus in het VK op een festival, dat lijkt me dan Lowlands te worden voor hun.
Terwijl nummers van hun laatste album zo veel beter tot hun recht zouden komen op het strand bij ondergaande zon.

maak je nou een grapje? of maak je gewoon een foutje?
je doet iets over 1 kam scheren. niet smeren.
sorry ben een taalpurist :)
are you serious tv land GIF by nobodies.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread