Best Kept Secret 2024

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Dat moet volgens mij prima gaan lukken! Wat jij omschrijft is zo'n beetje de kern van BKS. In de nacht (en de hele dag op The Floor) kun je prima een feestje bouwen en lekker dansen. Wellicht niet op platte techno of melige feestmuziek als op andere festivals, maar los gaan kan het zeker.
Ik maak er zowiezo een mooi festival van. Overdag ben ik altijd druk met een spoorboekje in de weer. Dan is het juist zo heerlijk om in de nacht ergens te vertoeven waar het gezellig is zonder de tijd in de gaten te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en visdave34

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.857
2.520
Voor mensen die.twijfelen tussen Droom Dit-St Vincent. Ook te zien op het gratis Valkhof festival, mocht je in de buurt zijn,
En vergeet niet het gratis festival Op de Tôffel in Vierlingsbeek het weekend na BKS. Daar krijg je dan nog Andy & The Antichrist, WIES, Oh Hazar, Thames, Kaboutertje Putlucht en een gemoedelijk dorpsplein bij.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.178
2.100
En vergeet niet het gratis festival Op de Tôffel in Vierlingsbeek het weekend na BKS. Daar krijg je dan nog Andy & The Antichrist, WIES, Oh Hazar, Thames, Kaboutertje Putlucht en een gemoedelijk dorpsplein bij.
28 juni ook gratis op Tweetakt in Utrecht!
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Als het een volledige set op een volwaardig podium was geweest, was het een no brainer. Nu op de kleine MG plekje kies ik denk toch voor St. Vincent. Of ik ga heel even kijken hoe druk het is bij Droom Dit en dan door naar de TWO...
Ze spelen een volledige set hoor. De optredens op dat podium is een mix van sessies ( kort optreden en intervieuw) en reguliere optredens. Droom Dit valt onder het laatste.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Ze spelen een volledige set hoor. De optredens op dat podium is een mix van sessies ( kort optreden en intervieuw) en reguliere optredens. Droom Dit valt onder het laatste.
Dank voor het terugbrengen van de twijfel... 😂

Zal een last minute decision worden denk ik. Lees heel veel goeds over de Primavera show van St. Vincent, maar het kon mij op DTRH maar weinig boeien.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Dank voor het terugbrengen van de twijfel... 😂

Zal een last minute decision worden denk ik. Lees heel veel goeds over de Primavera show van St. Vincent, maar het kon mij op DTRH maar weinig boeien.
Dan zal het je ook dit keer niet boeien denk ik, afgaande op wat ik op you tube zag van haar nieuwe show. Vintage St. Vincent al ligt wat meer de nadruk op de rauwere rock zo lijkt het.
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
85
88
Dank voor het terugbrengen van de twijfel... 😂

Zal een last minute decision worden denk ik. Lees heel veel goeds over de Primavera show van St. Vincent, maar het kon mij op DTRH maar weinig boeien.
Ik houd een plekje onder de boom voor je vrij.
 
  • Haha
Waarderingen: visdave34

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
En vergeet niet het gratis festival Op de Tôffel in Vierlingsbeek het weekend na BKS. Daar krijg je dan nog Andy & The Antichrist, WIES, Oh Hazar, Thames, Kaboutertje Putlucht en een gemoedelijk dorpsplein bij.
Wat vet! Loopt een mooi stukje Pieterpad langs Vierlingsbeek. Ga eens kijken of ik een leuke combi kan maken.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
481
450
Nog even over Droom Dit - St. Vincent

O.a. vanwege het argument 'Droom Dit kun je op veel meer plekken zien', dacht ik ook aan St. Vincent.

Anderzijds: voor Droom Dit wordt het optreden op BKS waarschijnlijk een van hun belangrijkere optredens tot nu toe, in een setting die waarschijnlijk ook beter is dan op een gratis festival. Voor St. Vincent is BKS denk ik eerder één in het anoniemere rijtje.

Naja, ik zie wel, hangt er ook vanaf of ik tot het einde bij Minyo Crusaders wil blijven en wat mijn vrienden willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.344
Feit: mooi dat we zo'n sterke Nederlandse band hebben. Voor mijn gevoel is het een tijdje geleden dat we zo'n fijne lichting hebben. Met Hiqpy, Library Card (al vallen die niet heel erg op vind ik zelf, Droom Dit maar ook acts als néomí en Morpheus hebben we eindelijk weer wat acts die potten kunnen breken lijkt het. Popronde for the win.
 

Astrix

Playlistbediener
28 mei 2024
5
7
Ik ga dit jaar voor het eerst naar BKS. Ik ging altijd naar Lowlands / DTRH. Het valt me op dat onder het BKS publiek "feest" bijna een vies woord is. Ik ga uiteraard voor de acts. Maar ik kan ook echt genieten als het publiek massaal meedoet met een artiest/band.

Daarnaast vind ik het echt wel heel leuk om in de nacht ergens te dansen. Dat zou toch mooi samen kunnen gaan? Naast van de muziek genieten, is een festival ook een moment om samen te komen met vrienden en/of nieuwe mensen om er juist wel een groot feest van te maken. Ik hoop beide mee te kunnen maken.
The Floor is altijd een feestje. Dit jaar o.a. Malou, Sammy Virji en Coco Bryce. Dansen zal je!! 😀
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
56
88
The Floor is altijd een feestje. Dit jaar o.a. Malou, Sammy Virji en Coco Bryce. Dansen zal je!! 😀
Dat is wel erg afhankelijk van je muzieksmaak. Zo vind ik St. Paul (die toch extreem vaak draait) echt helemaal niets.
En 's nachts (het moment dat ik toch wil dansen) is er enkel Coco Bryce op The Floor die in mijn opinie echt kan draaien (en die ga ik missen door Osees).

Ik hoop vooral dat Black Rave Culture & Cashu de vrijdagnacht wat kunnen redden & Tjade de zaterdagnacht.
EDIT: Oh en Ki/Ki op vrijdag natuurlijk, maarja zolang die clash met The Armed er is, ga ik blijven twijfelen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.631
625
Feit: mooi dat we zo'n sterke Nederlandse band hebben. Voor mijn gevoel is het een tijdje geleden dat we zo'n fijne lichting hebben. Met Hiqpy, Library Card (al vallen die niet heel erg op vind ik zelf, Droom Dit maar ook acts als néomí en Morpheus hebben we eindelijk weer wat acts die potten kunnen breken lijkt het. Popronde for the win.
Zeker, persoonlijke zou ik de volgende bands nog willen aanvullen met Real Farmer, Laura Palmer, Prize Collect. Al zijn deze wat meer onder de radar, het zijn wel beloftevolle projecten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman en Matthijs

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
481
450
Robin Kester, De Baron, Someone en al wat ouder (zelf op pauze/gestopt) Moon Moon Moon.. naast nog Spinvis, Johan, Alamo Race Track etc. Er momt meer dan genoeg moois uit Nederland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken