Best Kept Secret 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
353
379
Had er zo slecht van geslapen dat ik jullie allemaal zou moeten missen op dit mooie festival dat we toch overstag zijn gegaan. Vriend heeft als een dolle zitten refreshen en gelukkig 2 tickets voor redelijke prijs kunnen bemachtigen. In mijn hoofd natuurlijk heel kromme, maar mooie redenen bedacht om het voor mezelf goed te praten :). Moordend schema, maar zoveel zin in!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Robin Kester, De Baron, Someone en al wat ouder (zelf op pauze/gestopt) Moon Moon Moon.. naast nog Spinvis, Johan, Alamo Race Track etc. Er momt meer dan genoeg moois uit Nederland.
Zeker! Heb wel goede hoop dat we nog eens een grote alternatieve act gaan krijgen a la dEUS.
 

BestKeptLeakrets

Playlistbediener
26 jan 2023
14
74
Goede Nederlandse artiesten op de line up dit jaar idd. Ik ben heel blij dat néomí is verplaatst naar de Secret en niet meer clasht met PJ Harvey, had haar gezien op Record Store Day en was echt een heel mooi optreden, benieuwd hoe het op het grote podium gaat worden.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Tramhaus mag ook wel in het rijtje van sterke NL bands. Verder zie ik Personal Trainer en Marathon ook wel doorgroeien de komende jaren.
Tramhaus vind ik geweldig. Personal Trainer vind ik wel entertaining, maar hen ontbreekt het m.i. aan talent om veel verder te komen dan jeugdhonkniveau.
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Had er zo slecht van geslapen dat ik jullie allemaal zou moeten missen op dit mooie festival dat we toch overstag zijn gegaan. Vriend heeft als een dolle zitten refreshen en gelukkig 2 tickets voor redelijke prijs kunnen bemachtigen. In mijn hoofd natuurlijk heel kromme, maar mooie redenen bedacht om het voor mezelf goed te praten :). Moordend schema, maar zoveel zin in!
Ha! Ja, altijd die mooie rationaliseringen ,"maar ik ga altijd" "pj harvey" "die nieuwe act" "het strandje"). Ik heb er zelf ook op die manier aan toegegeven 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Dat is wel erg afhankelijk van je muzieksmaak. Zo vind ik St. Paul (die toch extreem vaak draait) echt helemaal niets.
En 's nachts (het moment dat ik toch wil dansen) is er enkel Coco Bryce op The Floor die in mijn opinie echt kan draaien (en die ga ik missen door Osees).

Ik hoop vooral dat Black Rave Culture & Cashu de vrijdagnacht wat kunnen redden & Tjade de zaterdagnacht.
EDIT: Oh en Ki/Ki op vrijdag natuurlijk, maarja zolang die clash met The Armed er is, ga ik blijven twijfelen.

En nu?
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
18
16
Ik las eerder in het topic dat het ook mogelijk is om met het reguliere OV naar het terrein te gaan, weet iemand welke halte ik dan moet hebben om bij het terrein te komen?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
482
451
Ik ben blijkbaar echt een koukleum vergeleken bij een hoop anderen hier. Voor mij zeker een lange broek, shirt, trui en zomerjas, waarbij ik me zelfs afvraag of ik dat vanaf een uurtje of 10 in de avond niet te koud ga vinden..
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.201
2.136
Ik ben blijkbaar echt een koukleum vergeleken bij een hoop anderen hier. Voor mij zeker een lange broek, shirt, trui en zomerjas, waarbij ik me zelfs afvraag of ik dat vanaf een uurtje of 10 in de avond niet te koud ga vinden..
Nee ik ben het met je eens hoor. Pas bij temperaturen boven de 20 gaan we praten over een mogelijke korte broek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken