Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
St. Vincent is nu ook toegevoegd aan Northside, net als Loyle Carner.
St. Vincent staat daar nu op het affiche als een van de 7 grote namen bovenaan het affiche.

Ben benieuwd hoe BKS haar neer gaat zetten. Als sub op ONE of als grote naam op de TWO. Voorlopig nog een tamelijk exclusieve boeking, met 1 Amerikaans en 2 Europese festivals.

417487346_777552571074127_7793400548209924818_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
St. Vincent lijkt me beter uit de verf komen op TWO, maar dikke kans dat het de sub op ONE wordt ja.
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
80
128
St. Vincent lijkt me beter uit de verf komen op TWO, maar dikke kans dat het de sub op ONE wordt ja.
Om heel eerlijk te zijn kan het beide, maar ligt het volledig aan wat voor show ze gaat doen. Die van Masseducation was beter in een tent, Daddy's Home was ook mooi geweest in de buitenlucht. Beide shows op DTRH waren zo goed, dat ik alleen maar hoop op een langere set van 5 kwartier.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Gisteren Mandy, Indiana gezien in de Ekko. Ik vond het zwaar tegenvallen, dan toch best prima als die er niet staan. Ondertussen lijkt een kaartje swappen voor SPRINTS + English Teacher vanavond een hopeloze zaak; die acts zijn blijkbaar al populairder dan ik had gedacht.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Gisteren Mandy, Indiana gezien in de Ekko. Ik vond het zwaar tegenvallen, dan toch best prima als die er niet staan. Ondertussen lijkt een kaartje swappen voor SPRINTS + English Teacher vanavond een hopeloze zaak; die acts zijn blijkbaar al populairder dan ik had gedacht.
Ik was er ook gisteren en vond het best tof eerlijk gezegd. Niet fantastisch, maar heb wel even goed staan dansen. Ook bij het voorprogramma trouwens, wat ik misschien nog wel leuker vond... Ik had gelukkig paar weken geleden al raak geswapt voor SPRINTS en ET vanavond. Ben erg benieuwd. Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Vond Mandy, Indiana gisteren ook goed, maar ook best gimmicky met de zangeres die de helft van de tijd in het publiek stond en verder niet zoveel deed. Vanavond ook naar de combi English Teacher en Sprints, vooral erg veel zin in de eerste!
 

Martijn76

Playlistbediener
2 feb 2023
13
27
Ik vond ze ook leuk, maar ze werden vervolgens wel weggeblazen door Sprints. Geweldige show en topavond. Beide dikke aanraders voor BKS, maar vind Sprints wel de fijnste van de twee. De bands leken het erg goed met elkaar te kunnen vinden, leuk om te zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: 1-2-3-4 en timbo

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Ik vond ze ook leuk, maar ze werden vervolgens wel weggeblazen door Sprints. Geweldige show en topavond. Beide dikke aanraders voor BKS, maar vind Sprints wel de fijnste van de twee. De bands leken het erg goed met elkaar te kunnen vinden, leuk om te zien!
Kan me voorstellen dat het bij English Teacher wat rustiger was in de moshpit, maar muzikaal toch wel wat interessanter dan het wat eendimensionale Sprints.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn76

Martijn76

Playlistbediener
2 feb 2023
13
27
Smaken verschillen! Had bij English Teacher het idee dat ze nog beetje zoekende zijn naar hun stijl, maar wellicht is voor anderen die afwisseling juist een pluspunt. Ik blijf sowieso beide bands in de gaten houden en geniet nog even na van een topavond!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Het onlangs uitgebrachte album van Sprints heb ik veel geluisterd en vind ik erg tof. English Teacher had ik bewust niets van geluisterd om me te laten verrassen. Duurde daarom een paar nummers voordat ik er goed inkwam bij English Teacher. Toen speelden ze twee wat rustigere nummers die echt prachtig waren en waarin het charisma van de frontvrouw erg goed naar voren kwam. Vanaf dat punt was ik overtuigd. Bij Sprints ging het vanaf het eerste nummer al los. Erg lekker en eerste helft concert echt genoten. Front vrouw bleef echter veel praten tussen de nummers door (wellicht door vermoeidheid na lange tour), maar dat stoorde mij behoorlijk, had veel liever gezien dat ze lekker doorspeelden, publiek hadden ze sowieso al in de zak. Tweede helft van het concert wat meer naar achter gegaan en iets minder beleefd. Al met al twee hele toffe optredens en zou beide bands graag weer zien op BKS (kan ze zeker aanraden). Mochten er echter hele nare clashes zijn dan kan ik ze eventueel overslaan nu ik ze al een keer gezien heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Matthijs

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
SPRINTS is inderdaad wat minder afwisselend, maar die debuutplaat is wel echt sterk, er zit eigenlijk geen zwak liedje bij en een half dozijn is echt goed. Eens met timbo dat het praten er wat veel aan was, maar bijvoorbeeld dat stukje spoken word aan het einde was wel weer echt goed.

English Teacher gaat inderdaad veel meer heen en weer in stijlen. Ook ik vond vooral de tweede helft, vanaf die rustige nummers (You Blister My Paint: prachtig en behoorlijk anders dan de andere nummer) nog wat beter dan het begin. En heel leuk om te zien hoeveel plezier de twee bands met elkaar hebben gehad deze tour!
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Anohni tourt vanaf 13 juni in Europa. Jammer dat BKS die gemist heeft ook. Of is er een kansje dat die nog wordt aangekondigd in laatste drop? Misschien meer mijn hoop.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Anohni tourt vanaf 13 juni in Europa. Jammer dat BKS die gemist heeft ook. Of is er een kansje dat die nog wordt aangekondigd in laatste drop? Misschien meer mijn hoop.
Ik zie dat hen met the Johnsons optreedt plus nog 9 andere muzikanten en op klassieke en jazz festivals. Kans is dan wel nog kleiner. 😒
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Anohni tourt vanaf 13 juni in Europa. Jammer dat BKS die gemist heeft ook. Of is er een kansje dat die nog wordt aangekondigd in laatste drop? Misschien meer mijn hoop.
Een naam in die orde van grote verwacht ik niet meer maar het zou inderdaad een mooi kwaliteitsinjectie zijn en juist die gevestigde indie naam zijn die het programma nog wel kan gebruiken.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Anohni tourt vanaf 13 juni in Europa. Jammer dat BKS die gemist heeft ook. Of is er een kansje dat die nog wordt aangekondigd in laatste drop? Misschien meer mijn hoop.
Had wel een aankondiging op Holland Festival verwacht eerder. Wellicht komt die nog...
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken