Best Kept Secret 2024

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
Nog minder op ONE is ook gewoon bijna onmogelijk. :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Matthijs

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
606
626
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
Ik heb eigenlijk geen verwachting. Kan dat er nog namen bij komen omdat er minder namen zijn dan vorig jaar maar voor hetzelfde geld is dit het wel op wat dj's na. In het eerste corona jaar stonden er opeens ook een stuk minder acts dan het jaar daarvoor geprogrammeerd dus verwachtingen baseren op vorig jaar is lastig.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
970
670
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
Minder op The Secret zou nog wel kunnen. Afgelopen jaar zaten de optredens daar zeker aan het begin van de dag erg strak op elkaar, met slechts een half uur ertussen, en je zag dat dat niet altijd lang genoeg was om fatsoenlijk te soundchecken. Op de Casbah zat er dan weer standaard 75 minuten tussen de optredens. Als Casbah dit jaar groter wordt kan ik me voorstellen dat de verdeling van bands tussen die twee podia gelijk wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs en dfrvanloon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken