Best Kept Secret 2024

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
Los van de headliners en een paar leuke indie namen ( Blondshell, Yard Act) spreekt de line-up van DTRH me niet echt aan. Dus persoonlijk mis ik er weinig aan.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
Nog minder op ONE is ook gewoon bijna onmogelijk. :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Matthijs

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Waarom zouden er nu minder live-namen verwacht worden dan vorig jaar? Of bedoelen jullie met een paar nog een stuk of 13-15? Juist nu min of meer (podcast Festileaks) is aangekondigd dat de Casbah een beter live-podium zou worden, lijkt het me niet echt logisch dat ze daar minder live-namen gaan plaatsen. En minder dan vorig jaar op ONE, TWO of SECRET lijkt me ook niet direct voor de hand liggen?
Ik heb eigenlijk geen verwachting. Kan dat er nog namen bij komen omdat er minder namen zijn dan vorig jaar maar voor hetzelfde geld is dit het wel op wat dj's na. In het eerste corona jaar stonden er opeens ook een stuk minder acts dan het jaar daarvoor geprogrammeerd dus verwachtingen baseren op vorig jaar is lastig.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken