Best Kept Secret 2024

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Ik vind Sprints, Jockstrap, Billy Woods en St. Vincent leuke toevoegingen, maar dit trekt mij niet over de streep.
 
Laatst bewerkt:

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
248
363
Moet eerlijk zijn, was eerst negatief, maar even rustig naar dat lijstje kijken toont aan dat er eigenlijk weer 8-9 namen tussen zitten die ik wel graag zou zien. Denk dat het echt gaat afhangen van Lowlands haar line-up. Hebben die een goed programma? Lowlands en 1 dag BKS voor Justice (en hopelijk PJ). Lowlands slecht? 3 dagen BKS.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Hoor het niemand hebben over Alice Phoebe Lou.. haar show laatst in Paradiso is een van mijn concert hoogtepunten van 2023! Heel excited dat ze naar bks komt
Vorig jaar dus gewoon Grote Zaal Paradiso en het klinkt best wel als muziek in mijn straatje; bijzonder hoe dit soort acts zo nu en dan toch volledig langs me heen kunnen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: rubenv

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Wat een treurnis dat ze nog geen dagindeling hebben, debiele constructie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik ben ook (nog) niet overtuigd. Het is allemaal wel prima. Leuk genoeg om je een weekend te vermaken, maar niet goed genoeg voor mij om dit prijskaartje te rechtvaardigen. Genoeg acts die ik wel wil zien, te weinig 'must sees' voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Qua lineup gaan ze voor m'n gevoel wat meer Festival mundial op. Opzich geen ramp, maar vergeleken met het oude BKS niet mijn smaak. Zelfde verhaal paar jaar terug met Le Guess Who, wat mij betreft. Down the Rabbit Hole is spot-on voor mij qua lineup, maar dan is drie dagen achter elkaar net too much.

Ligt meer aan mij dan BKS, maar was deze zomer graag Richting een festival gegaan en die optie valt zo een beetje weg. Toch jammer...
 

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
52
40
Hoop zo dat ze ineens nog komen met een fontaines D.C., zou geweldig zijn in de middag op de one
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Hoop zo dat ze ineens nog komen met een fontaines D.C., zou geweldig zijn in de middag op de one
Grote kans dat die morgen bij Lowlands er op komen. Zijn overigens ook grootte subheadliner en volgende ronde wellicht wel headliner bij BKS
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
St. Vincent is wel echt geweldig, live zo enorm goed en echt perfect voor BKS. SPRINTS heeft het beste album van deze maand, Altin gun is altijd goed, en toch twee goede hiphop namen met Billy Woods en Vince Staples, en mooie kleine namen met The Mary Wallopers, Jockstrap, en Droom Dit.

Ben er eigenlijk wel blij mee.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik snap wel een beetje de kritiek mbt minder aansprekende middelgrote namen. Maar net als bij de eerste worp, zit er zeer veel interessants bij qua acts die ik nog niet eerder kende. Mijn lijstje qua acts die ik wil ga ontdekken is nu echt enorm. Het wordt een heerlijk weekend onderdompelen in nieuwe acts. Daar kijk ik zeer naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken