Best Kept Secret 2024

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Ik ben toch wel blij met deze namen. Eindelijk weer fatsoenlijke hiphop acts op Best Kept. Met Vince Staples ook wel weer een hiphop naam van formaat. Ook blij met Billy Woods, Royal Otis, Deijuvhs, James Bangura, Upchuck en St. Vincent. Altin Gün is altijd een feestje. Heb er ineens zin in!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Overigens is de helft van de lijst dj en voor podia als The Floor enz. Kans is groot dat we hierna nog meer pakketjes gaan krijgen.
Er gaat vast nog wat bijkomen, maar ik verwacht dan eigenlijk vooral nog wat namen uit de eigen stal, zoals een Droom Dit of een Meltheads.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Als dit de namen gaat zijn zal ik voor het eerst in jaren weer alleen naar BKS moeten gaan. Krijg niemand mee, simpelweg vinden de meeste in mijn groep deze line-up niet waard voor het geld. Verwacht dat ze alleen voor de Justice dag gaan. Balen hoor, maar ik snap het wel hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Benieuwd naar de dagindeling. Ik vestig mijn hoop op een Justice, Slowdive en PJ dag.
Ik wil dan weer PJ Harvey heel graag zien (ga niet naar RW), maar vind Justice dan weer totaal niet boeiend. Dus hoop dat we daar nog een St Vincent of Vince Staples bij krijgen om die dag te rechtvaardigen voor mij. Het is sowieso of een dagje of niet voor mij.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: visdave34

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
De namen staan online. Voorlopig nog geen dagindeling precies...
En er staat... Many more to come.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Nog steeds geen dagindeling? Begint wel tijd te worden, naar planning toe...

Wel effectief Billie Woods!
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Black Rave Culture, Cherry Glazerr, Droom dit & Porcelain ID zijn namen die nog niet waren geleakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
204
178
Billy Woods dus toch solo en niet met Armand Hammer. Blij mee! Nu had ik Armand Hammer ook graag gezien hoor, maar ik heb de beste man überhaupt nog nooit gezien en zijn solo materiaal doet me toch net iets meer.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
"De dagindeling van Best Kept Secret 2024 wordt medio februari bekendgemaakt, waarna ook de verkoop van dagtickets van start gaat."

Nog even wachten dus... :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken