Best Kept Secret 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Primavera kondigt ook zijn programma voor/na het festival in Barcelona stad net aan, niet al te veel verassingen. Yo La Tengo (plays covers), The Mountain Goats, The Messthetics & James Brandon Lewis en Fat Dog lijken me nog interessante "nieuwkomers"
The Dare lijkt me één van dé te boeken bands dit seizoen, past perfect in die nillies nostalgia waar ze met Justice en enkele andere acts wat voor gaan dit jaar.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Nu ik weet dat Maurits meeleest, wil ik hem even meegeven dat deze fan van t eerste uur volgend jaar wacht tot alles bekend is en dan pas beslist of ie eventueel een dagkaart koopt.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Nu ik weet dat Maurits meeleest, wil ik hem even meegeven dat deze fan van t eerste uur volgend jaar wacht tot alles bekend is en dan pas beslist of ie eventueel een dagkaart koopt.
Vindt je het programma tot nu toe
zo slecht?
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik heb net GENN ontdekt. Het album Unun kwam in 2023 uit. Echt sterk. Prima act om door te zetten richting BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Dat zou mooi zijn maar ik verwacht weer een mix van niet uitgekomen verwachtingen, een teleurstellende headliner en veel (bij nader inzien) blije verassingen :)
Dat denk ik inderdaad ook. In eerste instantie een lichte teleurstelling, waarna er toch weer genoeg pareltjes tussen zitten.
En zolang we uitgaan van Paolo Nutini kan het met de headliner verder niet tegenvallen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Haha mwoah, Paolo Nutini (waar ik ook wel vanuit ga) is zeker geen droomheadliner, maar wel behoorlijk acceptabel, zeker tussen 2 elektronische acts in. Er zijn best wat mindere namen denkbaar.

Ik hoop vooral op een a twee middelgrote indienamen voor de TWO (Real Estate, Belle & Sebatian o.i.d.) en verder een serie namen die ik nog niet of nauwelijks (zoals een High Vis) ken, maar die bij het inluisteren gelijk in de smaak vallen. Zoals English Teacher, dat was bij de leak de eerste naam die ik probeerde en daar werd ik gelijk enthousiast van.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Nou, ik kan er best mee leven. Niet de meest spannende naam (ik zou ook liever the Smile, Pulp of Massive Attack zien), maar als het Nutini wordt ga ik zeker wel kijken.

Ik blijf dan wel mopperen op Disclosure!
Eens m.b.t. spannend. Ik vind het altijd jammer wanneer een headliner 2 jaar achter elkaar afsluit op een groot festival. Vorig jaar DTRH en nu dan BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken