Best Kept Secret 2024

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
Maakt mij niet uit of JPEG of Danny komt, of samen, passen allemaal uitstekend op BKS en staan garant voor een goed feestje. Stonden ook al op mijn wensenlijst

Onder het mom van durf te dromen, het is nota bene het jubileumjaar mijn hoop voor 2024:

Janelle Monàe - Sufjan Stevens - D’Angelo

James Holden - Digable Planets - Cymande - Daughter - Danny Brown/JPEGMAFIA - Darkside - Moses Sumney - Little Simz - Damien Jurado - King Krule - 100 Gecs - clipping. - Daniel Rossen - Shame - Overmono - Local Natives

Jockstrap - Armand Hammer - Squid - Coloray - Mick Flannery - Hemlock Ernst - Lucky Fonz III

Hierbij laat ik het stevigere gitaarwerk graag over aan mensen die daar meer verstand van hebben. Aardig wat wishful thinking en een Justice als headliner zou een pak realistiser zijn en zou ik ook prima vinden als alternatief.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Geen gigantisch Justice fan maar zou het wel vinden passen als headliner met twee ander type headliners ernaast.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Geen gigantisch Justice fan maar zou het wel vinden passen als headliner met twee ander type headliners ernaast.
Ik dan weer niet eerlijk gezegd. En als ze er staan ook echt alleen maar op de Royksopp/2manydjs plek.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.467
1.614
Die hebben volgens mij een dikke productie die alleen op de One gaat passen. Cross was mijn eerste kennismaking met elektronische muziek, dus ik zou dit eigenlijk best een toffe boeking vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en yannickd

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Justice is wel een headliner toch?
Maurits was in het interview echt aan het glimmen bij deze naam. Hij heeft al een paar keer Daft Punk als zijn droomnaam genoemd. Die is uiteraard niet haalbaar, maar Justice gaat wel een beetje die richting op. Ik vind het best plausibel.

Denk verder dat we ook niet teveel waarde moeten hechten aan "nostalgisch en eigenwijs". Hij noemde in het interview ook Aphex Twin nostalgisch....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Justice - The Smile - Tyler the Creator

Zoiets denk ik.

Of is een hiphop headliner voor BKS niet logisch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
Justice - The Smile - Tyler the Creator

Of is een hiphop headliner voor BKS niet logisch?
Run The Jewels was al eens headliner, dus kan best. Alleen vond ik de show van Tyler in 2018 niet best en al helemaal niet headliner waardig. De One was ook aardig leeg toen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Run The Jewels was al eens headliner, dus kan best. Alleen vond ik de show van Tyler in 2018 niet best en al helemaal niet headliner waardig. De One was ook aardig leeg toen.
Ik vond dit best een goede set, maar stond ook het hele optreden in de moshpit... Alleen nog steeds jammer dat z'n productie niet op het podium pastte.

Vince Staples z'n show was overigens wel beter dat weekend.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Run The Jewels was al eens headliner, dus kan best. Alleen vond ik de show van Tyler in 2018 niet best en al helemaal niet headliner waardig. De One was ook aardig leeg toen.
Er was toen een probleem waardoor hij zijn productie niet bij had. Ik heb hem datzelfde jaar op Dour gezien en dat was echt een coole productie, zeker headlinerwaardig (hij stond op Dour ook als headliner).
 

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
Ik vond dit best een goede set, maar stond ook het hele optreden in de moshpit... Alleen nog steeds jammer dat z'n productie niet op het podium pastte.

Vince Staples z'n show was overigens wel beter dat weekend.
Heb niet meegekregen dat ie problemen had met zijn productie. Puur afgaand op wat ik gezien heb vond ik Vince Staples veruit de betere show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Strandtent

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ik vind Justice nu eerlijk gezegd totaal geen BKS naam. Hoewel ik ze enorm tof vind, voelt het voor mij meer EDM-ish aan dan zelfs een Chemical Brothers.

Maar goed, er zijn slechtere namen om aan te vergrijpen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Maurits was in het interview echt aan het glimmen bij deze naam. Hij heeft al een paar keer Daft Punk als zijn droomnaam genoemd. Die is uiteraard niet haalbaar, maar Justice gaat wel een beetje die richting op. Ik vind het best plausibel.

Denk verder dat we ook niet teveel waarde moeten hechten aan "nostalgisch en eigenwijs". Hij noemde in het interview ook Aphex Twin nostalgisch....
Ja, hij was er duidelijk mee in zijn nopjes. Had het liefst de naam bekend gemaakt. Justice zou zeker kunnen als headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Ik vind Justice nu eerlijk gezegd totaal geen BKS naam. Hoewel ik ze enorm tof vind, voelt het voor mij meer EDM-ish aan dan zelfs een Chemical Brothers.

Maar goed, er zijn slechtere namen om aan te vergrijpen.
Helemaal eens. Hebben hun beste tijd ook wel gehad. En die beste tijd duurde niet eens zo lang vind ik, zo rond 2007-2008... Zou dat maar een heel schrale naam vinden voor een festival als BKS. En het is ook niet echt het type naam die je NU al zou vastleggen.
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
145
94
Nog eens de line ups bekeken van 2020 en 2021. De meeste bands zijn in 2022 en 2023 wel geweest, maar bijvoorbeeld The National, Massive Attack en Squid (nog) niet....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken