Best Kept Secret 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.861
2.522
Nostalgisch en eigenwijs dus, maar Maurits voegde nog iets toe. ‘En straks weer met iets heel nieuws bij ons’. Betekent dus dat de act met ‘iets heel nieuws’ komt…
En ik interpreteer zijn "qua gevoel wel" als dat het geen uitgesproken headliner is of zelfs maar als headliner neergezet wordt. In het verleden heeft hij ook weleens gezegd dat een Fontaines "qua gevoel" een headliner was. Zou me niks verbazen als het een grote ONE sub of TWO afsluiter is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.402
Jammer dat er geen exclusief camping kosten zijn. Zou dit inclusief nu goedkoper zijn dan straks exclusief?
 

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Gisteren het BKS eind interview gekeken.
Met de richting van dit jaar, veel dance/hiphop verschilt BKS niet veel met Lowlands / Down the Rabbit hole
Ben dus ook niet gegaan dit jaar

Laten we hopen dat het volgend jaar weer meer indie / rock gaat worden.
En dat het niet in de loop van de tijd een 'standaard' festival gaat weorden.

Kan me ook voorstellen dat Maurits niet gaat zeggen, dat ze (door het afzeggen van headliners op het laatste moment) geen andere keus had. Maar met een leuk verhaal komt.

Het concept van De Staat sprak me trouwens wel aan. Normaal gesprokken heb ik niks met ze, nu ben ik toch wel nieuwsgierig en lijkt het met tof om ze op een kleiner podium te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
207
138
Gisteren het BKS eind interview gekeken.
Met de richting van dit jaar, veel dance/hiphop verschilt BKS niet veel met Lowlands / Down the Rabbit hole
Ben dus ook niet gegaan dit jaar

Laten we hopen dat het volgend jaar weer meer indie / rock gaat worden.
En dat het niet in de loop van de tijd een 'standaard' festival gaat weorden.

Kan me ook voorstellen dat Maurits niet gaat zeggen, dat ze (door het afzeggen van headliners op het laatste moment) geen andere keus had. Maar met een leuk verhaal komt.

Het concept van De Staat sprak me trouwens wel aan. Normaal gesprokken heb ik niks met ze, nu ben ik toch wel nieuwsgierig en lijkt het met tof om ze op een kleiner podium te zien.
Stond er hiphop dan? Heb ik volledig gemist. Indie bands daarentegen waren er in overvloed, daar kon je bijna niet naast kijken.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Gisteren het BKS eind interview gekeken.
Met de richting van dit jaar, veel dance/hiphop verschilt BKS niet veel met Lowlands / Down the Rabbit hole
Ben dus ook niet gegaan dit jaar

Laten we hopen dat het volgend jaar weer meer indie / rock gaat worden.
En dat het niet in de loop van de tijd een 'standaard' festival gaat weorden.

Kan me ook voorstellen dat Maurits niet gaat zeggen, dat ze (door het afzeggen van headliners op het laatste moment) geen andere keus had. Maar met een leuk verhaal komt.

Het concept van De Staat sprak me trouwens wel aan. Normaal gesprokken heb ik niks met ze, nu ben ik toch wel nieuwsgierig en lijkt het met tof om ze op een kleiner podium te zien.
Ik ben te lui om ze allemaal op te schrijven, zoveel indie/rock acts waren er.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Gaan ze iets speciaals doen voor de 10e editie ? Da's eigenlijk meer de vraag nu bij mij. De weekend tickets zijn iig binnen....
 

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Ik ben te lui om ze allemaal op te schrijven, zoveel indie/rock acts waren er.
Maar als ik dit zie:

En dingen als Goldband , Oscar and the Wolf en dit jaar waren er best wel veel namen die onder pop / dance vallen. Vorig jaar was dat volgens mij minder.
In een luister sessie van onbekende namen (naast bekende namen, vind ik het ook leuk om onbekende dingen te ontdekken), kwam ik alleen maar dingen tegen die me niet echt aanspraken.

Voor mezelf was het programma niet goed genoeg om te gaan.

Maar goed, dit is natuurlijk voor iedereen anders.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
355
356
De dance acts in de TWO is toch wel een traditie kan ik zeggen. Dit keer een Nederlandse naam maar Floating Points, Four Tet, SOPHIE en Jamie XX hebben op die spot gestaan met eerdere edities.
Dat er er meer pop staat klopt wel denk ik. Maar het is grotendeels wel de smaakvolle kant. En wat maken genres nog uit? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit welk genre het is.
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
175
234
Met de richting van dit jaar, veel dance/hiphop verschilt BKS niet veel met Lowlands / Down the Rabbit hole
Ben dus ook niet gegaan dit jaar

Laten we hopen dat het volgend jaar weer meer indie / rock gaat worden.

Jij hebt alleen gekeken naar de headliners ?
 
  • Leuk
Waarderingen: splinter013

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
De dance acts in de TWO is toch wel een traditie kan ik zeggen. Dit keer een Nederlandse naam maar Floating Points, Four Tet, SOPHIE en Jamie XX hebben op die spot gestaan met eerdere edities.
Dat er er meer pop staat klopt wel denk ik. Maar het is grotendeels wel de smaakvolle kant. En wat maken genres nog uit? Als het goede muziek is maakt het mij niet uit welk genre het is.
Daar heb je gelijk in, je hebt onder pop ook goede dingen zitten.
Zo zou ik bij Oscar and the Wolf best een kijkje willen nemen, als ik er was.

Laten we kijken wat het programma volgend jaar gaat worden.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.822
2.452
Ik zou op zich graag weer wat hip hop bij Best Kept Secret willen zien. In 2018 waren er Tyler, the Creator en Vince Staples en dat waren beide super leuke optredens met een erg enthousiast publiek. Dat miste in de editie van 2023 helemaal.
Young Fathers, Frankie Stew & Harvey Gunn, Joey Valence & Brae?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Maar als ik dit zie:

En dingen als Goldband , Oscar and the Wolf en dit jaar waren er best wel veel namen die onder pop / dance vallen. Vorig jaar was dat volgens mij minder.
In een luister sessie van onbekende namen (naast bekende namen, vind ik het ook leuk om onbekende dingen te ontdekken), kwam ik alleen maar dingen tegen die me niet echt aanspraken.

Voor mezelf was het programma niet goed genoeg om te gaan.

Maar goed, dit is natuurlijk voor iedereen anders.
Wel hilarisch dat je naar een enorm vette set van Young Marco verwijst. Kende hem niet, maar toen ik de gig op YT zag meteen hooked.
 

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Ik zou op zich graag weer wat hip hop bij Best Kept Secret willen zien. In 2018 waren er Tyler, the Creator en Vince Staples en dat waren beide super leuke optredens met een erg enthousiast publiek. Dat miste in de editie van 2023 helemaal.
Vince Staples heb ik toen gezien, was vet! Nu spreek ik mezelf tegen, maar ach :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken