Om een of andere reden komt er bij mij zo'n naam als Grace Jones naar boven. Wat ik niet echt hoop...Net het volledige interview met Maurits gekeken. Ik vind hem eigenlijk wel een topgozer, en als je kijkt naar wat ze dit jaar hebben neergezet dan heb ik er vertrouwen in dat volgend jaar weer een goede editie gaat worden. Ik koop dan ook morgen lekker twee weekendtickets.
Over die headliner. Nostalgisch, eigenwijs, en iemand die bij hun wat nieuws komt doen. En net randje headliner is. Ik vind dat een beetje klinken alsof het iemand is die er al eerder stond maar nu dus met iets anders komt en ook al een tijdje meegaat. Sigur Ros vind ik wel een goede shout daarvoor, past eigenlijk op alle vlakken. The Smile is misschien niet "nostalgisch" genoeg. Nine Inch Nails valt voor mij dan af want die show is niet per sé "iets nieuws" voor Trent Reznor, tenzij ze voor 2024 een hele andere weg inslaan.
De lijn om meer te kijken naar de breedte van het programma vind ik een goede, en die werkte dit jaar in ieder geval 1,5 dag erg goed