Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Net het volledige interview met Maurits gekeken. Ik vind hem eigenlijk wel een topgozer, en als je kijkt naar wat ze dit jaar hebben neergezet dan heb ik er vertrouwen in dat volgend jaar weer een goede editie gaat worden. Ik koop dan ook morgen lekker twee weekendtickets.

Over die headliner. Nostalgisch, eigenwijs, en iemand die bij hun wat nieuws komt doen. En net randje headliner is. Ik vind dat een beetje klinken alsof het iemand is die er al eerder stond maar nu dus met iets anders komt en ook al een tijdje meegaat. Sigur Ros vind ik wel een goede shout daarvoor, past eigenlijk op alle vlakken. The Smile is misschien niet "nostalgisch" genoeg. Nine Inch Nails valt voor mij dan af want die show is niet per sé "iets nieuws" voor Trent Reznor, tenzij ze voor 2024 een hele andere weg inslaan.
Om een of andere reden komt er bij mij zo'n naam als Grace Jones naar boven. Wat ik niet echt hoop...

De lijn om meer te kijken naar de breedte van het programma vind ik een goede, en die werkte dit jaar in ieder geval 1,5 dag erg goed
 

tuinbroekje

Nieuw lid
13 jun 2023
3
9
The Cure zou toch wel heel vet zijn! idk of het haalbaar is. Ik denk PJ Harvey - The Smile - Sigur Ros. Voor de rest zie ik ook graag artiesten als George Clanton, Bar Italia, Hemlocke Springs, Genesis Owusu, Squid, King Krule, Maruja, op de two en the secret.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Radiohead als in "nostalgisch" en dan toch met The Smile nu iets "eigenwijs" doen...
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Ik heb Maurits zijn uitspraak ontcijferd. The Postal Service gaat een nieuw album aankondigen en gaan daar volgend jaar mee op tour.

The Postal Service - Fountaines DC - Massive Attack
 
  • Leuk
Waarderingen: splinter013

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Postal Service zou ik erg blij van worden!

Hoop niet dat ze dagtickets in de ban doen, meerdere dagen festivals trek ik slecht...

Is geen reden om te stoppen met dagtickets lijkt me?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Kan het niet zo snel meer vinden, maar dacht ergens gelezen te hebben dat er morgen ook weer groepstickets tegen de prijs van dit jaar in de verkoop gaan. Kan iemand dat nog bevestigen/terugvinden? Dan kan ik de rest even mobiliseren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Kan het niet zo snel meer vinden, maar dacht ergens gelezen te hebben dat er morgen ook weer groepstickets tegen de prijs van dit jaar in de verkoop gaan. Kan iemand dat nog bevestigen/terugvinden? Dan kan ik de rest even mobiliseren.
Tickets for Best Kept Secret 2024 will go on sale Wednesday, 14 june at 12:00 noon.

We have a limited amount of Weekend (Incl. Campsite) and Friends bundles available at a reduced rate.


Zijn die Friends Bundles de groeptickets?
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Nostalgisch, eigenwijs en straks met iets heel nieuws kan zowat elke band zijn. :p

Mijn gokje/wens: MGMT

Hun eerste album valt denk ik nu wel onder het kopje nostalgisch. Met Congratulations hebben ze laten zien dat ze eigenwijs zijn. Het is al 5 jaar geleden dat Little Dark Age uit kwam. Na dat album hebben ze hun label verlaten om hun eigen muziek label op te starten. Dus ze hebben meer vrijheid om met iets heel nieuws te komen. En ze zijn populair bij een breed publiek, ook bij de jongeren via Tiktok.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken