O dat vind ik ook irritant hoor, heb ik ook echt wel eerder omschreven als irritaties bij concerten. Maar als morgen iedereen carnavalelsk dronken is op BKS dan vind ik dat ook irritant. Maar de irritaties die hier eerder werden omschreven ging daar niet over, het ging over sleuteltjes pakken, dat was het onderwerp. En blijkbaar hebben heel veel mensen daar moeite mee als iemand dat benoemd, en het wordt nooit verder geargumenteerd dan "ja maar alcohol". Omdat de argumenten anders gewoonweg niet aanwezig is.Wel vind ik het een beetje krom om te zeggen dat mensen die praten over "bijnemen" en dergelijke verstorend zijn terwijl er schijnbaar niet zoveel mis is met mensen die om de haverklap door het hele publiek heen moeten beuken om meer bier te halen.
En ik snap best wel eens een keer iets willen proberen, maar dan moet je niet verwachten dat iedereen het maar goed en normaal vinden. En voor mij is het persoonlijk een extra irritatie omdat ik van heel dichtbij heb gezien wat het met mensen kan doen. Dus ik kan me daarom ook heel erg moeilijk bij neerleggen om er met een leef en laat leven mentaliteit erbij neer te leggen.