Best Kept Secret 2023

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
The 1975 is toch echt geen BKS-naam? Heb er echt helemaal niks mee, klinkt een beetje als een boyband voor tienermeisjes
 

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Vind het ook geen logische naam. Past beter bij vrijwel alle andere festivals in NL, behalve Mysteryland.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
The 1975 kan gewoon, is aan de poppy kant maar van origine gewoon een alternatieve(re) indieband. Zal daarnaast de nodige tickets schuiven als het dagprogramma wat passende namen bevat.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
The 1975 zou ik niet blij van worden, van Rosalia ronduit ongelukkig. Zou de doorslag geven om niet te gaan.
Rosalia zou wel helemaal passen in de huidige trend om pop acts te laten headlinen op (voorheen?) alternatieve festivals. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet langer dan een minuut of 10 aanhoren. We gaan het zien straks. Mijn hoop is (naast Bon Iver) op een sterke undercard.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam 😉.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
The 1975 kan gewoon, is aan de poppy kant maar van origine gewoon een alternatieve(re) indieband. Zal daarnaast de nodige tickets schuiven als het dagprogramma wat passende namen bevat.
Denk toch dat je er iets groots moet naast zetten om de nodige tickets te verschuiven.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam 😉.
Robyn zou ik wel leuk vinden op de plaats waar Carly Rae Jepsen stond een aantal jaar geleden. Voeg die nog maar toe, Maurits! Je hebt nog 1u50 de tijd. :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Blur speelt vooralsnog op de shows in Wembley na geen twee dagen achter elkaar toch?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Goh technisch gezien kan je bijna alle headliners "verassend" noemen.
Blur, Bon Iver,... -> logistiek gezien verassend
The 1975, Rosalia, Kings Of Leon... -> genregewijs verassend
Iggy Pop, Ben Howard, Flaming Lips... -> qua grootte verassend
Zo verrassend dat zelfs van dit lijstje amper iets klopt ;)
Ik ben alleszins grotendeels positief, zeker over de undercard.
(Voor de duidelijkheid, ik heb niets via FL zelf, dat zij niet in de problemen komen ofzo.)
Nog twee uurtjes! Aftellen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken