Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The 1975 kan gewoon, is aan de poppy kant maar van origine gewoon een alternatieve(re) indieband. Zal daarnaast de nodige tickets schuiven als het dagprogramma wat passende namen bevat.
Ik stres eigenlijk niet zo om de headliners. Ik ga meestal voor de undercard naar BKS. Vorig jaar tijdens The Strokes ook heerlijk genoten van Kikagaku Moyo
Rosalia zou wel helemaal passen in de huidige trend om pop acts te laten headlinen op (voorheen?) alternatieve festivals. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet langer dan een minuut of 10 aanhoren. We gaan het zien straks. Mijn hoop is (naast Bon Iver) op een sterke undercard.
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam .
The 1975 kan gewoon, is aan de poppy kant maar van origine gewoon een alternatieve(re) indieband. Zal daarnaast de nodige tickets schuiven als het dagprogramma wat passende namen bevat.
Waar komt deze wijsheid vandaan? Heb jij het programma gezien?
BKS is voor Bon Iver en Blur niet zo moeilijk in te passen als voor the 1975 of voor Rosalia.
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam .
Robyn zou ik wel leuk vinden op de plaats waar Carly Rae Jepsen stond een aantal jaar geleden. Voeg die nog maar toe, Maurits! Je hebt nog 1u50 de tijd.
Goh technisch gezien kan je bijna alle headliners "verassend" noemen.
Blur, Bon Iver,... -> logistiek gezien verassend
The 1975, Rosalia, Kings Of Leon... -> genregewijs verassend
Iggy Pop, Ben Howard, Flaming Lips... -> qua grootte verassend
Zo verrassend dat zelfs van dit lijstje amper iets klopt
Ik ben alleszins grotendeels positief, zeker over de undercard.
(Voor de duidelijkheid, ik heb niets via FL zelf, dat zij niet in de problemen komen ofzo.)
Nog twee uurtjes! Aftellen!