Best Kept Secret 2023

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
In ieder geval krijgen ze dan wel een interessant reisschema, want het zou alleen op de BKS-vrijdag kunnen. Op zaterdag staan ze in Tsjechië en op zondag alweer in de VK (Parklife).
Maar the 1975 is natuurlijk wel een naam die we al wel een tijdje in de gaten houden...
Maffe reis zou dat zijn. Weekje ervoor staan ze in Polen, dan naar Nederland vliegen, weer terug naar het oosten voor Tsjechië en weer westelijk voor de UK.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Maffe reis zou dat zijn. Weekje ervoor staan ze in Polen, dan naar Nederland vliegen, weer terug naar het oosten voor Tsjechië en weer westelijk voor de UK.
Dat valt wel mee. Binnen minder dan 2 uur kan je op en neer vliegen naar Praag. Er zal alleen dubbele productie nodig zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Je brengt ze nog op ideeën zo.
Als ze van Tsjechië naar VK kunnen op zazo dan kunnen ze ook van Nederland naar Tsjechië op vrza. Had The 1975 nog niet ingeschat als band met twee produkties, maar zie ze ook niet optreden zonder, nu ze om die specifieke produktie bekend staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid
12 nov 2016
655
392
Als ze van Tsjechië naar VK kunnen op zazo dan kunnen ze ook van Nederland naar Tsjechië op vrza. Had The 1975 nog niet ingeschat als band met twee produkties, maar zie ze ook niet optreden zonder, nu ze om die specifieke produktie bekend staan.
De recente zaaltour in Amerika en VK staat bekend om die specifieke productie, maar dat betekent niet dat festivalsoptredens die ook automatisch zullen hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Best bijzonder dat op Yannick en wellicht Jimmy na vrijwel niemand hier nu ook nog maar een idee heeft. Voor mijn gevoel waren er iig altijd wel wat zelfbevestiginkjes hier en daar. Nul nu.

Benieuwd naar morgen iig.
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Headliners zien we wel.

Met een hele boel uit het lijstje Alvvays, Kevin Morby, The Beths, Alex G, Unknown Mortal Orchestra, The Bug Club, Built To Spill, Arlo Parks, Personal Trainer, Rose City Band, Caroline Polachek, Iggy Pop kan het al wel de goede kant uitgaan.

10 uurtjes en we weten het (al lijkt het dat sommige hier al meer weten)
 
Laatst bewerkt:

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
162
218
Ik hoop toch echt dat het positief nieuws gaat worden. Ach. We maken het morgen mee. Slaap lekker!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.497
1.951
Gevoelsmatig heb ik het latje wel laag gelegd, maar als het Christine & the queens, 1975 en Rosalia gaat worden ga ik wel even in een foetushouding onder de douche liggen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Goh technisch gezien kan je bijna alle headliners "verassend" noemen.
Blur, Bon Iver,... -> logistiek gezien verassend
The 1975, Rosalia, Kings Of Leon... -> genregewijs verassend
Iggy Pop, Ben Howard, Flaming Lips... -> qua grootte verassend

Yannick zijn guess in het voorspel was: Blur, Sigur Ros, Ben Howard.
Dus zal wel geen van de 3 zijn dan... ALhoewel zijn geschiedenis kennende zie ik hem nog wel gewoon trollen hier :ROFLMAO: dus ik schrijf nog niks af.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken