Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zou FF/BKS hier nog altijd meelezen, of is dat ondertussen te veel een oefening in zelfkastijding voor hen geworden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Ik ben tot nu toe naar iedere editie geweest. Heb zelfs het ticket van 2020 en 2021 aangehouden toen ze daar om vroegen. EN IK STA IN GEEN ENKEL BESTAND! Maar even los daarvan, toch ook wel weer boeiend dat ze per mail kennelijk een verschillend mailbestand gebruiken. Waarom ben ik daar niet verbaasd over?
Ik vind “boeiend” een mooi woord om de gang van zaken van dit jaar te beschrijven 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
The Official Line Up From Hell ®️
Oneens, er mist dan een grote naam, maar het zijn alle 3 (ok 1975 is randje) credible BKS headliners. Ben Howard (en 1975) hebben echt wel meer te bieden dan menigeen denkt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik ben tot nu toe naar iedere editie geweest. Heb zelfs het ticket van 2020 en 2021 aangehouden toen ze daar om vroegen. EN IK STA IN GEEN ENKEL BESTAND! Maar even los daarvan, toch ook wel weer boeiend dat ze per mail kennelijk een verschillend mailbestand gebruiken. Waarom ben ik daar niet verbaasd over?
Ik vind het apart dat ik de ene mail wel krijg en de andere niet. Dat klopt ook niet helemaal.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Vergeet bij Blur de naamsbekendheid die Damon Albarn inmiddels zelf heeft opgebouwd niet hoor. Met name als frontman van Gorillaz is hij een zeer gewilde festival naam geworden natuurlijk, wat ook weer nieuwe fans voor Blur binnenbrengt. Zo is het althans wel bij mij gegaan.
Exact. Er wordt hier toch wel structureel onderschat hoeveel de populariteit van Gorillaz doorsijpelt naar Blur.
Gorillaz heeft echt een gigantische fanbase, juist ook onder jongeren. En een groot deel daarvan weet echt wel wie Damon Albarn is hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Exact. Er wordt hier toch wel structureel onderschat hoeveel de populariteit van Gorillaz doorsijpelt naar Blur.
Gorillaz heeft echt een gigantische fanbase, juist ook onder jongeren. En een groot deel daarvan weet echt wel wie Damon Albarn is hoor.
Gigantisch?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.412
1.831
Ik ben op het punt gekomen dat ze van mij de namen daadwerkelijk geheim mogen houden. Kunnen ze nog zeggen dat het een nieuw concept is.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Ik ben op het punt gekomen dat ze van mij de namen daadwerkelijk geheim mogen houden. Kunnen ze nog zeggen dat het een nieuw concept is.
Gewoon maar 9 juni naar Hilvarenbeek komen en zien wat er op die podia staat? Zou het oprecht wel vet vinden, maar de BKS organisatie heeft dat vertrouwen op dit moment natuurlijk niet. Zou wel kunnen werken bij een festival wat sowieso altijd al uitverkoopt zonder enige naam bekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik vind de voorpret nog bijna leuker dan het festival zelf, dus ik zou wel graag gewoon namen hebben!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.412
1.831
Gewoon maar 9 juni naar Hilvarenbeek komen en zien wat er op die podia staat? Zou het oprecht wel vet vinden, maar de BKS organisatie heeft dat vertrouwen op dit moment natuurlijk niet. Zou wel kunnen werken bij een festival wat sowieso altijd al uitverkoopt zonder enige naam bekend.
Denk ook dat het best zou kunnen werken. Wel voor een wat kleiner festival, á la Roadburn of iets dergelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken