Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Nieuw bericht op sociale media:

Next Tuesday, 7 February, we will release the vast majority of our program for Best Kept Secret 2023. We are well aware that we have been testing your patience this year, but in a few days your eager anticipation will be rewarded.
We’ve been working around the clock and are happy that on Tuesday, we can finally share a big part of our program and all ticket information with you.

Edit: is het nou "vast majority" of "big part" van het programma?
 
Laatst bewerkt:

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
580
522
Ik wil een afweging maken tussen Lowlands en Best Kept Secret. Beetje irritant dat de vvk van LL al zaterdag is en je volgende week pas namen krijgt van Best Kept. Hopelijk verkoopt LL niet direct uit.
In datzelfde dubio zit ik ook, daarbij ben ik de 11de zo wie zo in Landgraaf, dus het zou maar 2 dgn BKS kunnen worden en de dagtickets gaan nóg later in de verkoop... 🙄
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Nieuw bericht op sociale media:

Next Tuesday, 7 February, we will release the vast majority of our program for Best Kept Secret 2023. We are well aware that we have been testing your patience this year, but in a few days your eager anticipation will be rewarded.
We’ve been working around the clock and are happy that on Tuesday, we can finally share a big part of our program and all ticket information with you.

Edit: is het nou "vast majority" of "big part" van het programma?
A big part of the vast majority of a tiny selection.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
564
415
Nieuw bericht op sociale media:

Next Tuesday, 7 February, we will release the vast majority of our program for Best Kept Secret 2023. We are well aware that we have been testing your patience this year, but in a few days your eager anticipation will be rewarded.
We’ve been working around the clock and are happy that on Tuesday, we can finally share a big part of our program and all ticket information with you.

Edit: is het nou "vast majority" of "big part" van het programma?
Ah, Daft Punk reunie dus.
 
  • Winning
Waarderingen: itsdave en Dr. Hannibal

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Nu ook een mail over dat t programma volgende week bekend wordt gemaakt en of je aub alvast wilt pre-reserveren. Hahaha, ze zijn echt wanhopig he met LL-kaartverkoop zaterdag as.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Nu ook een mail over dat t programma volgende week bekend wordt gemaakt en of je aub alvast wilt pre-reserveren. Hahaha, ze zijn echt wanhopig he met LL-kaartverkoop zaterdag as.
Geen mail gezien terwijl ik mezelf ondertussen een keer of tien heb geregistreerd. Serieus, wat voor krankzinnige idioten werken er aan dit festival?
 
  • Haha
Waarderingen: El Plopsma

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Ik ben niet geregistreerd, maar heb wel de mail ontvangen. Volgens mij krijg ik die mails omdat ik vorig jaar een ticket heb gekocht, en ergens updates ontvangen heb aangevinkt.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
67
38
Hier ook geen mail.. afgelopen maandag wel een mail gehad, dus sta als het goed is iig op 1 lijstje.. Overigens halen we de 200 pagina's zo wel hier, zonder ook maar 1 naam of leak, ik denk dat we korting krijgen
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik ben tot nu toe naar iedere editie geweest. Heb zelfs het ticket van 2020 en 2021 aangehouden toen ze daar om vroegen. EN IK STA IN GEEN ENKEL BESTAND! Maar even los daarvan, toch ook wel weer boeiend dat ze per mail kennelijk een verschillend mailbestand gebruiken. Waarom ben ik daar niet verbaasd over?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken