Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Mja een DTRH ticket kun je al niet meer kopen dus daar hoeven ze al niet meer op te concurreren! Elk voordeel heb ze nadeel laten we maar zeggen.
Da's dus alleen maar een nadeel heh. Ze hoeven er niet meer mee te concurreren wat betekent dat ze geen enkele reden hebben om er onder te gaan zitten. Kan dus makkelijk meer worden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Da's dus alleen maar een nadeel heh. Ze hoeven er niet meer mee te concurreren wat betekent dat ze geen enkele reden hebben om er onder te gaan zitten. Kan dus makkelijk meer worden.
Voor ons is het een nadeel inderdaad haha. Maar denk dat het voor BKS ook niet per sé een voordeel is dat alle andere festivals al uitverkocht gaan zijn. Dan zijn er toch een stuk minder potentiële klanten over voor BKS.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Voor ons is het een nadeel inderdaad haha. Maar denk dat het voor BKS ook niet per sé een voordeel is dat alle andere festivals al uitverkocht gaan zijn. Dan zijn er toch een stuk minder potentiële klanten over voor BKS.
Exact. Alleen maar nadelen dus. Maar jij hebt het over een voordeel. Dat zie ik dus niet.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Het was ook een beetje bedoeld als grapje. Dat al je concurrenten uitverkocht zijn is natuurlijk nooit een voordeel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Vrij recent vernomen dat maandag bepaalde media de namen onder embargo krijgen. Wie weet lekt er al wat uit..... Zouden ze bij BKS trouwens blij zijn met die lowlandsprijzen? Kan mensen toch aan het twijfelen brengen......
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Vrij recent vernomen dat maandag bepaalde media de namen onder embargo krijgen. Wie weet lekt er al wat uit..... Zouden ze bij BKS trouwens blij zijn met die lowlandsprijzen? Kan mensen toch aan het twijfelen brengen......
Ik vermoed dat er maandag eerder namen uitleggen door onhandigheden van de communicatiemensen van BKS dan vanuit de media.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Vrij recent vernomen dat maandag bepaalde media de namen onder embargo krijgen. Wie weet lekt er al wat uit..... Zouden ze bij BKS trouwens blij zijn met die lowlandsprijzen? Kan mensen toch aan het twijfelen brengen......
Dat is nu niks speciaals van nieuws haha, media wordt altijd op voorhand gebriefd 1 a 2 dagen tevoren
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Ik wil een afweging maken tussen Lowlands en Best Kept Secret. Beetje irritant dat de vvk van LL al zaterdag is en je volgende week pas namen krijgt van Best Kept. Hopelijk verkoopt LL niet direct uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje, Jelle en mattman

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik wil een afweging maken tussen Lowlands en Best Kept Secret. Beetje irritant dat de vvk van LL al zaterdag is en je volgende week pas namen krijgt van Best Kept. Hopelijk verkoopt LL niet direct uit.
Het is inderdaad nogal een vervelend jaar wat dat betreft. DTRH was uitverkocht voordat er uberhaupt ander lineups bekend waren, en Lowlands gaat denk ik ook gewoon uitverkopen voordat BKS bekend is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken