Best Kept Secret 2023

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.377
522
He verdorie:
AL: Pulp is a group we love at Primavera. (“Es un grupo de la casa”) This year they have decided not to leave the UK [and Ireland]. Hopefully one year.

Komt van het Primavera twitteraccount, niet heel verrassend, maar toch jammer.
Misschien maar beter ook. Dat zou ons bij de volgende headlinerdiscussie brengen. Pulp is namelijk nog een pak kleiner dan Blur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Watch Blur headline Glastonbury in 2009 and you'll realise how wrong that statement is
2009 en Glastonbury.... Dat zegt alles. Andere tijd, ander publiek.
Maargoed, ik hoop voor de BKS-bezoekers op een mooi programma. Alleen de voorpret op dit forum is al heel wat waard ;)
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
564
415
In het tempo waarmee headliners nu doorgestreept kunnen worden begin ik toch te denken dat Liam Gallagher een van de dagen gaat headlinen...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
In het tempo waarmee headliners nu doorgestreept kunnen worden begin ik toch te denken dat Liam Gallagher een van de dagen gaat headlinen...
Verkocht in 2019 de Ziggo nog uit, en alleen maar groter geworden. In z'n eentje misschien wel even groot als Blur, in Nederland. Live ook gewoon echt enorm goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
In het tempo waarmee headliners nu doorgestreept kunnen worden begin ik toch te denken dat Liam Gallagher een van de dagen gaat headlinen...
Op zich een redelijke naam voor BKS, maar die stond vorig jaar een enorm zoutloos optreden te geven op Lowlands. The 1975 - Gallagher - Ben Howard dan?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Verkocht in 2019 de Ziggo nog uit, en alleen maar groter geworden. In z'n eentje misschien wel even groot als Blur, in Nederland. Live ook gewoon echt enorm goed.
Hoe kom je daarbij want ik lees echt alleen maar negatieve ervaringen over zijn live optredens (zoals direct onder jouw bericht weer lol)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Ik snap niet waarom mensen the 1975 blijven tippen als headliner... Alsof die wel een dag zouden uitverkopen (als dat al een criterium is).
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Oi, ik heb wel een Blurpot opgetrokken.... Ik was misschien wat te negatief en stellig over het aantal fans van hen in Nederland en België. Maar volgens mij is Blur bij niet BKS-fans echt niet zo'n hele grote act. Ik zou ze overigens graag een keer zien hoor. En het lijkt me een topact voor BKS, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat hun aantrekkingskracht hier wordt overschat. De reaguurders op dit blog zijn volgens mij niet persé een dwarsdoorsnede van BKS-bezoekers. Laat staan van het NL festivalpubliek.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en noid

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Los van de namen, wat verwachten of hopen we verder van BKS 2023? Mijn verlanglijstje:
- Aantal live acts terug naar niveau van voor Corona want al die nieuwe dj area's waren een aanfluiting.
- Grotere Casbah met wat hoger podium en weer alleen vette punk rock 'n roll of andere herrie daar.
- De oude FIVE terug, of nog liever de oude THREE terug.

Ben verder benieuwd of ze meegaan in de tendens naar meer pop, zoals ook Roskilde en PS.
Wat ik trouwens terug zou willen, is Kornuit uit blik drinken aan de Casbah.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Hoe kom je daarbij want ik lees echt alleen maar negatieve ervaringen over zijn live optredens (zoals direct onder jouw bericht weer lol)
Mismatch van jawelste op Lowlands, stond voor The Opposites, enorm kutweer tijdens z'n show. Optreden zelf was gewoon erg goed.
En geen idee waar je dat leest buiten hier? Zoek eens op "Liam Gallagher recensies", meest bejubelde optreden op Hear Hear vorige zomer. Lowlands, en Ziggo Dome 2020, kregen ook geen negatieve kritiek. Of nog beter, check een optreden (op Youtube) en oordeel zelf in plaats van op basis van wat sommigen hier zeggen?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Wat moeten we trouwens verwachten qua ticketprijs denken jullie? Ik vind die 300 euro voor Lowlands wel heel erg veel namelijk. Het wordt er niet makkelijker op om mensen mee te vragen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Mismatch van jawelste op Lowlands, stond voor The Opposites, enorm kutweer tijdens z'n show. Optreden zelf was gewoon erg goed.
En geen idee waar je dat leest buiten hier? Zoek eens op "Liam Gallagher recensies", meest bejubelde optreden op Hear Hear vorige zomer en Lowlands, en Ziggo Dome 2020, kreeg ook geen negatieve kritiek.
Oh ja ik heb het 100% over de berichten hier haha. Maar misschien is dat dan een forum ding. Heb er zelf ook weinig mee... maar als het zo goed verkoopt en verder goeie recensies krijgt is het wellicht toch een betere headliner dan ik zou denken. Voor mij een naam die de kans vergroot dat ik niet naar BKS ga, toch...
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en selurxela

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Oh ja ik heb het 100% over de berichten hier haha. Maar misschien is dat dan een forum ding. Heb er zelf ook weinig mee... maar als het zo goed verkoopt en verder goeie recensies krijgt is het wellicht toch een betere headliner dan ik zou denken. Voor mij een naam die de kans vergroot dat ik niet naar BKS ga, toch...
Moet ook wel toegeven dat Pinkpop een betete fit zou zijn hoor. Al zijn een aantal Oasis nummers ook wel indie darlings.
Maar met het afvallen van veel namen de laatste weken zou ik het geen onlogische zet van BKS vinden om hem neer te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Mismatch van jawelste op Lowlands, stond voor The Opposites, enorm kutweer tijdens z'n show. Optreden zelf was gewoon erg goed.
En geen idee waar je dat leest buiten hier? Zoek eens op "Liam Gallagher recensies", meest bejubelde optreden op Hear Hear vorige zomer. Lowlands, en Ziggo Dome 2020, kregen ook geen negatieve kritiek. Of nog beter, check een optreden (op Youtube) en oordeel zelf in plaats van op basis van wat sommigen hier zeggen?
Rockacts zijn sowieso steeds meer een mismatch op lowlands. Zouden ze mee moeten stoppen. De jeugd, Goldband en The Opposites, dat gedijt daar beter. Verder eens met je opmerkingen over Gallagher.
 

noutd

Playlistbediener
15 dec 2022
6
2
Wat moeten we trouwens verwachten qua ticketprijs denken jullie? Ik vind die 300 euro voor Lowlands wel heel erg veel namelijk. Het wordt er niet makkelijker op om mensen mee te vragen.
Vorig jaar was het incl. servicekosten €230 geloof ik. Als je daarbij zo'n 45€ optelt (kijk bijvoorbeeld naar LL waar er dit jaar ook €45 bij kwam), dan kom je aan €275.
Denk zelf dat het tussen de 250 en 275 gaat zijn. (Maar als Frank Ocean komt, dan misschien 290?)

Ter vergelijking: DTRH ging van t.o.v. vorig jaar van €220 naar €255, dus hopelijk gaat BKS niet te ver erboven zitten qua prijs!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Oi, ik heb wel een Blurpot opgetrokken.... Ik was misschien wat te negatief en stellig over het aantal fans van hen in Nederland en België. Maar volgens mij is Blur bij niet BKS-fans echt niet zo'n hele grote act. Ik zou ze overigens graag een keer zien hoor. En het lijkt me een topact voor BKS, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat hun aantrekkingskracht hier wordt overschat. De reaguurders op dit blog zijn volgens mij niet persé een dwarsdoorsnede van BKS-bezoekers. Laat staan van het NL festivalpubliek.
Blurpot 😂
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Mja een DTRH ticket kun je al niet meer kopen dus daar hoeven ze al niet meer op te concurreren! Elk voordeel heb ze nadeel laten we maar zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noutd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken